Tinus:και γω σε αγαπω.
Η ωρα ειναι 11 το πρωι. Η Μαρια ετοιμαζει μεσημεριανο,μακαρονια με κυμα,και ο martinus περιμενει τον αδελφο του,τον marcus και την γυναικα του την βιλλυ. Το κουδουνι χτυπαει. Ο martinus ανοιγει την πορτα και βλεπει τον Marcus.
Mac:Γεια σου ρε αδελφε! Τι κανεις.
Tinus:Μια χαρα ρε! Γεια σου βιλλυ! Πως παει?Βιλλυ:Μια χαρα!
Tinus:Περαστε μεσα!
Βιλλυ:Η Μαρια που ειναι?
Μρ:Εδω!
Βιλλυ:Γεια Μαρια!! Τι κανεις? Αλλαξες!
Μρ:Χαχ! Ε πως να μαι? Προσπαθω να ξεπερασω τον πονο!
Βιλλυ:Σε λυπαμαι! Εισαι ενα πολυ καλο κοριτσι και ολο αυτο που σου εχει συμβει,ειναι πολυ αδικο! Εισαι σε αναπυρικο καροτσακι και εχεις και αυτη την αρρωστια και...
Μρ:Δεν πειραζει! Θα τα καταφερω! Θα νικησω τον θανατο! Ελπιζω. Τι κανεις Marcus?
Mac:Μια χαρα Μαρια!
Tinus:Ελα εδω αγαπη μου!
Mac:Τα παιδια? Πως ειναι?
Tinus:Μια χαρα προς το παρον! Ξερεις σημερα θα τους πουμε το προβλημα της Μαριας και δεν ξερουμε πως θα το παρουν!
Mac:Επρεπε να τους το ειχατε πει νωριτερα!
Tinus:Ναι ρε ομως τωρα πιστευουμε πως ειναι η καταλληλη στιγμη! Τωρα που ειναι μεγαλες!
Mac:Οκ. Ελπιζω ολα να πανε καλα! Και... Μαρια μην στεναχωριεσαι ολα θα πανε καλα!
Μρ:Να σε καλα Marcus! Το ελπιζω!
Σε μια στιγμη ανοιγει η πορτα και μπαινουν τα παιδια καπως... Λυπημενα.
Μρ:Επ πως και τοσο νωρις? Και γτ ειστε λυπημενες? Δεν γραψατε καλα στο διαγωνισμα?
Κ:Πρωτων ειχαμε τετραωρο και σας το ειχαμε πει
Μ:Και δευτερον οχι μια χαρα τα πηγαμε αλλα θελουμε να μαθουμε την αλληθεια με την Μαμα! Τι εχει γινει? Και μην πειτε τιποτα! Τα εχουμε ακουσει ολα!
Tinus:Νομιζω οτι ηρθε η στιγμη να μαθουν τα παντα τι λετε?
Mac:Νομιζω πως ναι αλλα... Πρωτου το πειτε να φυγουμε γιατι πρεπει να γινει αυτη η συζητηση οικογενειακα και οχι με επισκευτες. Θα ερθουμε αυριο. Αα και παιδια σας παρακαλω μην κρατησετε κακια! Γεια.
Κ:Λοιπον... Πιστευω πως πρεπει να τα μαθουμε τι λετε? Ή μηπως να μας κρυψετε κι αλλα?
YOU ARE READING
Fight about Marcus and Martinus
FanfictionΜια τυχαια γνωριμια αναμεσα στον Martinus και την Μαρια, μια απο τις θαυμαστριες του, εχει ως αποτελεσμα τον τσακωμο της Μαριας με την κολλητη της..... Τι θα κανει ο Martinus για αυτο; Θα συμβαλει στο να τα ξαναβρουν οι κολλητες; Ποια θα ειναι η αντ...