Ατυχημα και Τελος?

374 34 2
                                    

Εφτασε Ελλαδα,πηρε τις βαλιτσες του και κατεβηκε απο το αεροπλανο. Το κλιμα ηταν χειμωνιατικο! Αερας,χαλαζι,αστραπες,κεραυνοι και βροχη επικρατουσε σε ολη την χωρα! Πηγε κατω απο ενα υποστεγο μεχρι να σταματησει η κακοκαιρια! Προσπαθουσε να εποικινωνισει με την Μαρια για να δει αν ειναι κλ. Δν σηκωνε το τηλεφωνο της ουτε απανταγε στα μυνηματα του. Αρχισε να αγχωνεται και δακρυα κυλουσαν στο πρωσοπακι του! Την αντικριζει με μια ομπρελα και φοραγε μονο ενα κονταμανικο μπλουζακι και ενα παντελονι! Τρεχει κοντα της και την πιανει απο το χερι.

Τ: Μα τι κανεις? Θες να παγωσεις απο το κρυο?
Μρ: Εγω φευγω για εξωτερικο εφοσον δν με συμπαθει κανεις,εσυ ομως τι κανεις εδω?
Τ: Εγω ηρθα να σε βρω να σ ζητησω συγγνωμη! Σε παρακαλω μην φυγεις δν θα αντεξω χωρις εσενα!
Μρ: Κι ομως θα αντεξεις γτ δν θα με σταματησει κανεις!
Τ: Μα πως θα φυγεις ετσι? Με αυτον τον καιρο?
Μρ: Εγω θα μαι μια χαρα μην νοιαζεσαι για μενα! Ζησε την ζωη σ και ασε την δικια μου!
Τ: Μα ζυτησα συγγνωμη!
Μρ: Μου φαινεται πως απο τοτε που δημιουργηθηκε το συγγνωμη χαθηκε το φιλοτημο! ΑΝΤΙΟ!

Αυτη ηταν η τελευταια τους λεξη. Μπηγε στο αεροπλανο και...

Ο Martinus εκλεγαι! Δν ηξερε τι να κν! Πηγε σε ενα ξενοδοχειο για να μεινει εκεινη την νυχτα. Αφου ξημερωσε ανοιξε τηλεοραση και εδειχνε στις ειδησεις πως εγινε ενα ατυχημα λογω της κακοκαιριας! Ολοι οι ανθρωποι δν τα καταφεραν. Εκτος απο ενα κοριτσι την Μαρια που νοσηλευεται στο νοσοκομειο αλλα...
----------------------
Ελπιζω να σας αρεσε! Λετε να τα καταφερει? Η συνεχεια στο επομενο κεφαλαιο! Μεχρι τοτε να  περνατε καλα!♥

Fight about Marcus and MartinusDonde viven las historias. Descúbrelo ahora