-Julie's synsvinkel-
Jeg vågner op i en mega dejlig og blød seng, jeg kommer i tanke om de to drenge fra igår og sætter mig med det samme, jeg kigger rundt da jeg pludselig hører nogen foran min dør, jeg skynder mig at lægge mig ned og lukke mine øjne så det ligner at jeg sover, jeg kan hører min dør åbner og jeg kan mærke en sætte sig på sengekanten ''Godmorgen solstråle'' hører jeg en stemme sige, jeg bevæger lidt på mig og kigger så på personen som sagde det, ærligt så er han ikke så grim alligevel, men jeg skal huske at jeg jo blev solgt til dem, jeg ved enlig stadig ik hvad han hedder så jeg kigger lidt ned i min dyne ''Smukke vi skal ned til de andre og når ja jeg hedder Calum der er også Luke, Michael og Ashton'' jeg kigger op igen meget skræmt, jeg nikker stille og rejser mig op, jeg følger efter ham ned i et køkken hvor der sidder 3 andre, 2 af dem havde jeg ikke set før og den sidste så jeg igår, alle kigger op på mig, jeg føler mig lidt utilpas. Jeg sætter mig ned og begynder at tage lidt at spise, jeg tager ik så meget for jeg kan aldrig rigtig spise noget alligevel ellers for jeg bare kvalme.
-Ashton's synsvinkel-
Jeg ved ik om jeg er den eneste der undre sig, men hun spiser ikke særlig meget? måske er det fordi at de andre sidder og ned glor hende, jeg ved det ik. Det er dejligt nok at have fået en sexslave men ærligt så virker hun meget skrøbelig og jeg tror ik de andre vil passe på, jeg ved ik helt hvad de ville sige hvis jeg sagde det så jeg tror bare jeg holder min mund omkring det. ''øhm Julie'' starter jeg ud, hun kigger op på mig med et forvirret blik ''det er mig der er ashton, det her er luke og micheal'' siger jeg imens jeg peger over på dem ''her i huset har vi nogen regler, da vi er 4 drenge men 5 hverdage har vi bestemt sådan at jeg har mandag, luke har tirsdag, Micheal onsdag og Ashton om torsdagen, vi har bestemt at fredag må du selv vælge hvem du ville være sammen med, lørdag og søndag har du fri og skal enlig bare slappe af og hænge ud sammen med os'' det var calum der havde overtaget ordet, hun nikker bare og kigger over på mig, det er torsdag i dag så det betyder enlig at jeg er den første til at lave noget med hende, det har jeg enlig ik lyst til men det bliver jeg nød til, vi sidder alle og spiser da hun pludselig siger ''må jeg godt tage et bad inden der sker noget?'' hun virkede lidt nervøst ''Ja det må du godt, du bor her nu så du behøver ik at spørger'' siger jeg rolig til hende, hun kigger på mig med sine smukke blå øjne og smiler stille.
- Julie's synsvinkel-
jeg rejser mig op og går op mod toilettet, da jeg kommer der ud tænder jeg vandet i badekarret og begynder at tage mit tøj af, da vandet er flydt godt op går jeg ned i det og lægger mig til rette, det her kunne jeg godt leve med udover det med at jeg skal have sex med de, jeg tænder en radio der står lidt ved siden af og begynder at synge med, jeg hører nogen åbne døren og skynder mig at kigge derover, det er Ashton, han kommer stille hen mod mig os begynder at tage sit tøj af, okay nu er jeg bange ville han gør det her i eller hvad, ligepludselig sidder han overfor mig '' jeg håber det er okay at jeg er her'' jeg kigger bare på ham, jeg vidste slet hvad jeg skulle sige, altså han har en god krop så det er enlig fint nok ''Ja det er helt okay'' siger jeg så endelig og smiler sødt, en ting jeg lærte der hjemme var at bare man er sød kan det være at der ikke sker noget eller at han måske ikke gør det så hårdt.
vi sidder og snakker i vildt lang tid og synger med på nogen af de sange der bliver spillet i radioen og har det enlig bare pisse hyggeligt, Ashton kan jeg nu godt lide han er fin nok, da vi endelig valgte at gå op af vandet, gik vi ind på mit nye værelse det er nu enlig meget stort altså nok dobbelt så stort som mit gamle, vi fik skiftet tøj, jeg har fået mit tøj her hen plus en masse nyt men det er også fint nok manglede, efter det satte Ashton en film på efter filmen ville Ashton gerne have sex så ja det havde vi, og jeg må nu sige han er sku god den må jeg sku give ham men nu ved jeg bare ik hvem jeg vil være
sammen med i morgen.
-forfatter besked-
Håber i kan lide det❤
YOU ARE READING
Sexslave!
FanfictionJulie er en pige som har levet sit liv meget hårdt igennem tiden da han så enlig møder de her drenge ændre hendes liv totalt