Kapitel 5

362 6 0
                                    

-jeg springer frem til Mandag-


Det er mandag i dag det betyder at det hele begynder nu, jeg bliver vækket af Calum der kommer ind og hopper i min seng, jeg kommer til at sparke ud efter ham så jeg ramte ham lige i mellem benene han skreg højt og lå efter 2 sekunder nede ved siden af mig ''ej undskyld det ikke meningen'' sagde jeg ''det er fint nok, jeg skulle måske heller ikke have hoppet'' griner han, vi endte begge to med at ligge og grine lidt efter kom drengene løbene '' hvad sker der?!'' mig og Calum blev med at grine, '' drenge der skete ik noget, vi kommer ned om lidt'' siger Calum grinende til dem, lidt efter gik de alle ud af værelset. Efter noget tid gik vi selv ned, det er jo enlig nu det hele begynder, jeg tror aldrig jeg har haft det bedre på den her weekend end hvad jeg har haft siden min mor døde, men jeg ved jo ikke hvordan de er endnu. Da vi kom ned sad de andre fuldt igang med at spise mad, jeg skulle åbenbart siden ved siden af Calum da vi skulle spise, imens vi sad og spiste kunne jeg mærke en hånd på mit lår, jeg kiggede op på Calum som kiggede på mig, han klemte mit lår let, og det ud slap et lille støn, de andre sad stadig og snakkede så de må åbenbart ikke have hørt det, jeg kiggede op på Calum igen, han havde åbenbart hørt det oh sad nu og smilede, han kørte hans hånd længere og længere op og til sidst var den helt oppe ved min fisse, jeg rødmede og kiggede ned i bordet. Efter vi havde spist gik jeg ovenpå fordi jeg skulle i bad, da jeg kom derop og ud på toilettet tog jeg mit tøj af, og tænde vandet efter noget tid gik jeg ned i det og tænde en radio der stod lidt ved siden af (sæt END UP HERE med 5sos på) jeg sad og sang højt med og ligepludselig kunne jeg mærke en der satte sig ned overfor mig jeg kiggede og så Calum sidde og kigge på mig uden tøj på, jeg skyndte mig at dække mine bryster men han tog hurtigt fat i mine hænder og fjernede dem så igen, han kiggede ned på mine bryster istedet for mine øjne, nu begyndte jeg at blive bange for det var virkelig ubehageligt. Han tog hårdt fat i mit håndled og rykkede mig helt ind til ham. Han begyndte at snave mig, jeg prøvede at gøre modstand men han var for stærk, han begyndte at kysse mig ned af halsen og videre ned, han kørte hans hånd længere ned og til sidst ramte den min røv, han begyndte at massere den i lang tid imens han snavede mig, jeg prøvede at gøre modstand men igang var han for stærk, han kørte hans hånd ned mod min fisse og begyndte at massere, jeg begyndte selvfølgeligt at stønne selvom jeg ikke rigtigt gad, han begyndte at give mig finger og tvang mig til at give ham et handjob. Der skete ikke mere efter det udover at han gik op og ud til de andre, mig, jeg blev bare siddende og kiggede ud i luften, radioen var stadig tændt og spillede noget musik, jeg grad, jeg kunne ikke gøre andet end det. Efter en times tid eller sådan noget gik jeg selv op og tørrede mig, jeg gik ind på mit værelse og ledte efter noget tøj da døren lige pludselig blev åbnet, jeg kiggede over mod den og så Calum så med et sulten blik, han lukkede døren og gik hen i mod mig, han tog mit håndklæde væk så nu stod jeg enlig nøgen, kan gik imod mig igen og jeg gik baglæns og til sidst ramte jeg væggen, han begyndte at kysse mig på halsen og længere ned til sidst kom han derned og begyndte at slikke den. Det endte med at han tvang mig til at vi skulle have sex, han var ikke rar, han var hård og det gjorde ondt, jeg kunne næsten ikke gå da han var færdig med mig. Efter nok omkring 2 timer eller noget, prøver jeg at rejse mig op, men igen det gjorde meget ondt, jeg tog endelig noget tøj på og gik nedenunder, det gik meget langsomt da jeg jo næsten ikke kunne gå. Da jeg endelig kommer ned sidder Luke og Michael og spiller FIFA, Ashton er ude i køkkenet og Calum, han sidder bare med sin mobil og smiler. Jeg gik stille hen til Ashton og kiggede på ham, da han endelig fik øje på mig gik han imod mig med åbne arme og der gav jeg op, jeg styrtede sammen og grad, han løb hen til mig og krammede mig, jeg sad bare og græd, jeg kunne næsten ikke mere, efter noget tid rejste han sig på op og hjalp mig bagefter med at komme op, ''Vil du hjælpe mig med at lave mad?'', jeg nikkede som svar jeg var lidt bange for at snakke, jeg var bange for at Calum vil komme og tage mig med, '' Ash hvem snakker du til?'', ''Ja nok den 5 person der også bor her din spade'', man kunne høre en grine meget højt, jeg tror vist det er Michael der grinte, det var hvert fald et meget sødt grin. Da vi var færdige med at lave mad, som forresten var smadre hyggeligt, vi grinte næsten hele tiden, dansede og sang højt med, selvom de andre blev sure var vi ligeglade haha, Ash er helt sikkert den sødeste af dem eller jeg har ikke rigtigt snakket med Luke eller Michael, vi sad nu og spiste og jeg sad igen ved siden af Calum, han begyndte igen at køre sin hånd op og ned af mit lår, jeg begyndte at blive bange igen for jeg vidste jo godt hvad han ville nu, da vi havde spist tog Calum fat i mig og tog mig med ovenpå han smed mig i sengen, han lagde sig ovenpå mig og begyndte at kysse mig, jeg gjorde selvfølgelig modstand men igen gik det ik særlig godt, jeg troede han var sød, imens jeg lå i min egen verden kunne jeg ligepludselig mærke noget i mig, jeg prøvede at gøre modstand og ikke stønne men det var svært, jeg kiggede ned på ham og så at han havde stukket en finger op i  mig, det gjorde ondt for jeg slappede ikke af, jeg spændte i hele kroppen, han stoppede på et tidspunkt, jeg troede det var slut men nej, han stak han pik hård op i mig, jeg tror aldrig jeg har prøvet noget der gjorde mere ondt. Efter en halv time stoppede han, nok fordi han kom, jeg ved det ærligt ikke, jeg lå og kunne ikke gøre noget som helst. Han rejste sig op og tog sit tøj på og gik derefter ud af mit værelse.


-forfatter besked- 

jeg håber i kan lide kapitellet, det er det længste kapitel jeg har skrevet indtil videre. 


Sexslave!Where stories live. Discover now