SENİ SEVİYORUM

371 12 4
                                    

şu an otobüsteyim Eskişehir den istanbula gidiyorum.ablama süpriz yapacağım.ah pardon kendimi tanıtayım ben mira ,mira alp.ablam çağla alp.bugün arkadaşındaymış proje için üniversite 2 de fen öğretmenliği okuyor annemlerden zarzor izin aldım bide okula 10 gün hasta raporu verdim.ha okul demişken anadolu öğretmen lisesindeyim..ablam sabah geldiğinde beni karşısında görecek ahaaaha ne mutlu bana bazen çok zeki oluyorum."sayın yolcularımız esenler otagarına gelmiş bulunuyoruz eşyalarını toparlayabilirsiniz bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz" ah sonunda şimdide taksiye binip şişliye gidicem şimde bazılarınız sorarsınız ablanın evine nası gircen yazın ablamın yanında kalmıştım işte o zaman bana anahtar vermişti..hihihihi..bunları anlatırken taksideydim."şişliye lütfen" dedim"tabi ablaaaaaaaa ne demek iste yeter" hıh öküz yaa tipe bak tövbe tövbee :)işte ırmak apartmanı geldik saat akşam 8 di.eve girdim sıcaktı içerisi.buzdolabına yöneldimm...hımmmm vay pislik vayyy pastalar falan ne iş..nese boşver ohhh mideye indir..yol yorgunuyum hemen koltuğa kıvrandım uyumuşum.. Bismillah noluyo lan sesler gelio ablamdır yok yok o gelmiycek bu gün saate baktım saat gece 1 hem gelsede bu saatte gelmezz oha hırsız maceraya bak sennn mira dur napıyosun kızım sen manyak hırsız bu hırsız bıçaklarsa beni telefonu elime aldım 155 arıycam başka çare yok yani oha olamaz dimi şarjım bitmiş..hass*ktir yaa vazo buldum!! elime vazoyu aldığım gibi kapının arkasına geçtim vee işte kapı açılıyo şakkkkkk!! :D "oha çağla abla napıyosun yaa ben egemen "yüzyüze geldik ahaaaaaaaaaaaa cırlamamla ağzımı kapatması bir oldu beni ağzım kapalı bir şekilde koltuğa oturttu "sakin ol!ben egemen tamammı sakin" dedi sonra elini ağzımdan çekti "egemen mi sen kimsin benim ablamın evinde neişin var olum ?" "ablanmı çağla ablaanın kardeşimisin nese ben egemen karşı komşu ayrıca apartman yöneticisinnin oğlu çağla abla evde yokken çağla abla rica etti kontrol et evi diye o yüzden geldim " dedi sesi çok rahatlatıcıydı gerçekten oturduk konuşmaya başladık iç sesim ahh onu seviyorum "mira napıyon kız sen baban duysa bacaklarını kırar valla saat kaç oldu bak!" dedi saat saat olmaz ablam!saat sabahın 7 siydi egemen yüzümdeki korkunç ifadeyi görmüş olacakki sordu "noldu bi sıkıntı mı var"dedi demez olsun kapı çaldı..ikimizde birbirimize baktık şimdi boku yedik ablam bizi bu halde görünce.. halimiz doğruya egemen malı üstü çıplak altı şort gelmişti eve ben egememene mal dedim ama ya ben yeşil koyu atlet ve mavi şort ablam kapıyı çalıyo..egemen o kadar korkmuşki bana dediği şey hakkını helal et bücür bu arada vazoyu unutmadım ...ben bişeyi söylemeyi daha unuttum ablam lisede kareteciydi egemen yakışıklı çocuktu hani yazık oldu....

SENİ SEVİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin