ikisinşinde yaptığı çok ayıprı rezil olmuştuk tüm apartmana ablam öldürcekti beni egemen bana ayazla ilgili aptal aptal şeyler anlatmıştı yok ayaz 16 yaşındayken sevgilisine (egemenin) taciz edip öldürmüş hah oha kimse böyle bir şey yapamazz yapmaz ama ya yaptıysa yoo hayır hem çok tatlııı :D hem bana da nazik dav..
-mira!! ne yaptığını sanıyorsun haaa amaç?? ha amacın ne aptal geri zekalı o kim biliyormusun ha ya senide öldürseydi ekinden sonra o ıslah evindeydi anlasana aptal!!!
-özürdilerim
-evet dile ama önce neden özürdsilediğinşi de söyle ceza sana !
,-neden mi? çok hızlı vurmuşum pardon egemen
-ne saçmalıyosun sen yaa ne ne demek bu şimdi mira hanım?
-vazoı vazo çok hızlı vurmuşum aklını kaybedeceğini bilseydim yapmazdım salak.
tam kapıdan çıkıyordum ki egemen kolumdan tuttu..
-doğru söyle!
-neyi??
-ayazı se-s-seviyorsun değilmi???
-duymakmı istiyosun
-hemde hemen
-o zaman EVET ONU DELİLERCESİNE SEVİYORUM TAMAM!!
-peki.
-hem neden beni düşünüuosun sen beni??
ç-çü-çünkü ben seni..
-ne benimi seviyorsun??
-hayır.
-evet.
-evet seviyorum
-peki daha önce bana yaptıkların
-ekin.onu unutamıyordum sen şimdi onun...
-ben şimdi ne onun yerine mi geçmiş oldum ?? ben ayazı seviyorum..
-mira 2.defa terkedilemem lütfen gitme lütfen bari bu gece yanımda k..
lafını bitirmeden ayaz içeri girdi :
-sevgilimin başka bi erkeğin yanında kalmasına müsade edemem KARDEŞİM ONA BAŞKA BİR ERKEK DOKUNAMAZ!!!
son söyledi sözü o kadar çok bastırarak söylediki yutkunmuştum belime sarıldı
-miraaa seni seviyorum
-b-be-bende AYAZ.
-gidelim o zaman..
MİRA NIN AĞZINDAN <3
ben egemenden hoşlanıyodum ayazdan değil egemen özür dilerim tanrım ne yaptım ben?
-geldik sevgilim
-nereye?
-evime tabikide e bundan sonra burada yaşayacağız bitanem 2 hafta sonrada Amerikaya uçarız sonra evleniriz felan..
-ne? be diyosun sen be ?ben gidiyorum
-hiç bir yere gitmiyorsun prenses benimsin.benim.
ben ne yapmıştım egemen gel lütfen bul bizi lütfen bana dokunmadan bu gel büyük bi hata yaptım gel lütfen ben seni seviyorum..
-bende seni
hı?egemen bu egemen
-hayır tatlım egemenin ses kaydı benimsin mira benimsin hadi içeri yukarıda masanın üzerindeki kıyafetleri giy ve koridorun sonundaki odaya gel çabuk prenses...