ablam çok uykusuz kalmış olacakki ikimizide görmedi o yüzden egemen hemen gitti.ablam uyandığında beni görünce şaşırdı 10 gün burda kalcağımı söyleyince çok sevindi bende dayanamayıp egemenle olanları anlattım önce kızı senin bi oğlanla aynı evde ne işin var diye.sonra çocuğun başını yardığım için kek falan yapıp götürelim dedim bende yaprak sarması yapalım dedim tamam dedim..ohh mis gibi koktu bitane alıyım dedim 2 tanesi yere düştü ablam görmesin diye de hemen merdivenden aşağı salladım ne bileyim ben kapıcının orda olduğunu benim suçummu canım töbe yarebbim töbe.. hemen zili çaldım bu bu bu kim yaa bu kız kim!! herhalde egemenin kardeşiydi sonra arkasını dönüp bağırdı kız ç-ç-çok güzeldi.."egemenn hayatım bi kız geldi şey canım elinde garip bişi var ıyy" ne ıyy mı? hayatımmı? egemen geldi " aa bücür hoşgeldin bune kız böyle" içeri geçtim yaprak sarmasını masaya koydum egemen 1 tane aldı "ımm aferin gız sana evde kalman sen ! alev canım sende alsana"alev demek adı alev hıh gıcık "ıı ben bunu yemem aşkımmm çok iğrenç duruyo hem yağlıdır bu şimdi sonra bunun gibi yağ deposu olmayalım hem bunları yaparken ellerini yıkadımı bakalım ııı" bana sen sabrım taşmıştı tabağı aldığım gibi kızın başından aşağı döktüm "şimdi kim yağ deposu gördük işte" dedim kızın gözleri kızarmıştı ohhh canıma değsin egemen hala yiyodu bi anada parmağını temizledikten sonra"Alev defol burdan iğrenç birisin sen " nee ben bişi yapmadım valla kızı kendi kovdu.alev şaşımıştı "pişman olucaksın egemen bu aptal salağa beni değiştiğimn için çok pişmen olacaksın " ablam açık olan kapıdan içeri girdi "noldu burda" dedi hiççç dedik ablamda okula gitti kapıyı çekti egemende beni kendine çekti " bana bak bücür aleve kızdım diye kendini bişi zannetme benim senin gibi çirkinlerle işim olmaz ok." dedi dudaklarımız o kadar yakındıki nefesini hissedebiliyodum...şimdi daha çok hissediyordum çünkü egemen öküzü beni cidden öpüyordu sonrada "yaprak sarması " dedi "güzel olmuş BÜCÜR!" son dediği laf ağırıma gitmişti beni öpmüştü öküz ilk öpücüğümü çalmıştı hayvan koşarak eve gittim yatağa uzandım herhalde 1 saat felan uyumuşum gözleri açtığımda tepemdeki telefonu almak için uzandım arayan gözdeydi tam telefonu açtım ki yanımda öküz gibi yatan egemeni gördüm ohaa hass*ktirr lan noluyo burda ???