egemenin yok saydığı kardeşi..

101 7 1
                                    

kendmi bi şizofrenmişim gibi hissediyorum 8 de ders başladı ama ben 4 defa yalnış okula gelmiştim töbe töbe..saat olmuş 11! 2 de okul bitiyormuş..gitmesemmi diye düşündüm ama olmazdı sınfı görnmm lazımdı çatlarım meraktan!! hıh evet *******koleji işte kjesin bu dedim 10-T sınıfı 11-Ssnıfı vee 11-V fıı işte buldum yavaşça kapıyı çaldım "girinizz lütfen" o ne lan öyle! töbest töbest "ı-ı-ı mer-mer.." kekeledim tam o sırada egemen geldi ve "ııı hocam bücür yerim neresi demek istiyo" ne bücür sağol yaa oha önde oturan çocuk çok taş lan hocada bana orayı işret etti ama mal egemen hocam horda emir oyuruyo dedi arkadan bi çocuk sanırım emir denilen çocuk "yoo egemen kardo be lise 1 den beri burda oturuyom kopya çekmesi güzel oluyoda" egemen kaş göz oynattı emir hemen öne geçti "hocam benim yanım boş" dedi egemen.aptal yerime geçtim oha sıraya bak heryer ekin ismi bune lan!! ekin kim acaba ders edebiyat  lanet olsun yaa !!!! ııııı zil çalıyoo yeppuuuuu tam bahçe kapısından çıkıyodum ki "evin nerede istersen bırakabilirim" diye bi ses duydum arkamı döndüm "hayır sağol" dedim "ben egemenin kardeşiyim desem" hıı "yok " "hadi amaaaa" dedi çok ısrar etti yiycek değil ya hem egemenin kardeşiymiş arabaya bindim elini uzattı AYAZ ben dedi bende mira dedim..evin önüne gelmiştim balkonda egemen vardı o okuldan bi ders önce çıkmıştı elinde kahvesiyle balkondaydı bize bakıyodu yada arabadan çıkacaklara...tam o sırada telefonum çaldı arayan ablam ödev için erzuruma gideceklermiş 1 hafta yokmuş.. arabadan indik bişey yere düştü sanki ayaz ve ben yukarı baktık egemenin elindeki kahve fincanı 11.kattan aşağı düşmüştü bağırmaya başladı lanet olsun nerden çıktı bu şerefsiz diyordu kime diyo be bu salak..ayaz güldü daha işimiz bitmedi KARDEŞİM dedi son sözü yutkunmamı sağlamıştı egemen tekrar bağırdı "mira uzak dur ondan miraa hemen geliyorum kaçççç" oha film gibi....egemen aşağı inmişti bize doğru koştu ve ayaza yumruk attı "egemen ne yapıyosun lütfen durr!" dedim ağlayarak ayaz gülüyodu sıra onda dedi egemenin ikazı üzerine yukarı çıktım noluyo yaa sıra kimde ???

EGEMEN VE AYAZ

hala şoktayım ayaz kardeşim lanet olösun yaşıyoo olamaz  ölmüştü ödürtmüştüm.."yaa sevgili kardeşim mezarda  canım sıkıldı kardeşimi ve sevgilisi mirayı ziyaret edeyim dedim nasıl süpriz ama hahaha" dedi gülerek "nası" dedim "sen nasıl ölmemiş olsan bile nasıl ıslah evinden kaçtın ha" kaçmadım para diyelim canım para hani derlerya para her kapıyı açar diye denedim ıslah evinin kapısınıda açıyomuş" dedi " neden geldin yaptıkların yetmedimi hayatımı elimden aldın ha yetmedimi" dedim ağlayarak yere çöktüm ben egaemen  önünde yere çmktüm " yok " dedi kısa ve net " yetmedi" ekin dedi "ekin altımda bağırırken çok tatlıydı hele o boynundan aşağı akan terler sonra o keskin bıçak çok eğlenceliydi ona sahip olçuşum son sözü egemen oldu yazıııık bıçakla önce bacak derilerini soydum sonra yüzünü sonra dedim ki bu iş çok uzadı canım sıkıldı 9 parçaya böldüm sonrada çöpp hahaha çok eğlenceliydi senin mezar başındaki halin sıra mirada güzel kız kokusu baştan çıkarttı beni" dedi elim titriyodu miraa ekin aahhhh "sana ne yaptım ben ha ne??? hadi yüzleşelim hadi gelll" dedim şimdide ayaz titriyodu"bakıcımız " dedi "bakıcımızı hatırlıyomusun annemiz ve babamız iş için fransya 1 aylığına gitmişti bakıcımız bizi döverken senin önene kendimi siper ettim ama sen beni o caniye bıraktın döve döve tek bacağımı kaybettim neyseki kanadada yeni bi bacak ameliyatı oldum sonra benden hayatımın aşkını çaldın esraa bende senden intikam almaya yemin ettim hep suçu benim üzerime atardın babama beni dövdürürdün ekinle çıkmaya başladın telefon konuşmalarınızı dinledim evlenme hayalleri kuruyordunuz sen onu çok kıskanırdın ama benim ona dokunacağım aklına hiç gelmedi  sonra hasta oldun annem ve babam seni hastahaneye götürdü zaten tüm ilgi senin üstündeydi telefonunu evde unuttun ekine mesaj attım bize gel diye oda sen sandı sonra tekrar bi mesaj attım arbadayım arkaya bin canım önde eşyalar var eşyalarda neydi biliyomusu?balta,bıcak..arabaya bindi kapıları kilitleyim ormana götürdüm sonrasıda...." dedi sonrasını zaten bende hatırlamıyorum bayılmışım...

SENİ SEVİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin