1. Instead of loving your enemies treat your friends a little better.
Zamiast kochać swoich wrogów, traktuj trochę lepiej swoich przyjaciół.2. One is loved because one is loved. No reason is needed for loving.
Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości.3. What is a friend? A single soul in two bodies.
Kim jest przyjaciel? Jedną duszą mieszkającą w dwóch ciałach.4. love is the triumph of imagination over intelligence.
miłość to zwycięstwo wyobraźni nad inteligencją.5. Nothing happens without a reason
Nic nie dzieje się bez powodu6. On the way to wonderland.
W drodze do krainy czarów.7. dreams faded.
- marzenia blakną.8. Friends are angels who lift us to our feet when our wings have trouble remembering how to fly.
-Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, gdy nasze skrzydła zapomniały jak latać.9. We live like in dream - alone.
Żyjemy jak w śnie - samotnie10. We live, as we dream – alone." / Żyjemy jak śnimy - samotnie.
11. "Experience is the name that everyone gives to his mistakes." / Doświadczenie - nazwa jaką nadajemy naszym błędom.
12. "The future starts today, not tomorrow." / Przyszłość zaczyna się dzisiaj, nie jutro.
13. "We are such stuff as dreams are made on. " / Jesteśmy z tego samego materiału co nasze sny.
14. "For myself I am an optimist - it does not seem to be much use being anything else. "/ Jestem optymistą. Bycie kimkolwiek innym zapewne nic nie daje.
15. "Life is too important to be taken seriously."/ Życie jest zbyt poważne, by o nim poważnie mówić.
16. Wolę żeby mnie nie lubili za to jakim jestem, niż lubili za to jaki nigdy nie będę.
CZYTASZ
Cytaty itp :P
Novela JuvenilWitaj czytelniku! Szukasz jakiegoś cytatu? W formie graficznej- proszę W formie normalnej- proszę Zainspiruj się cytatami tak jak ja <3 Miłego oglądania i czytania czy coś💕💕💕 *** #943 w Dla Nastolatków~ 01.01.2018💕💕💕 Zmieniłam opis👏👏👏