Canlılar

30 4 0
                                    

İkisi yolda giderken konuşmuşlar; 'Sen böyle nesin?' 'Ben bir Uçaboynuzum. Sen?' 'Ben bir ıııı insanım. Ayrıca Lolayto, bana buralar hakkında biraz bahseder misin?' 'Tabii mesela?' 'Yani mesela canlı türleri, özellikleri, çevre, okul kuralları, genel davranışlar falan...' 'Şimdi ilk olarak canlı türleri; 7 çeşit canlı türü vardır. 1-Aslolaryolar: Bunlar baş kısımları aslan görünümlü, cesur, hırçın, yenilmeye tahammül edemeyen, dediğim dedik ve kendilerini başkalarından üstün gören tiplerdir. 2-Yılakuşlar: Bunlar baş ve boyun kısımları yılan, arkalarında kırmızı kanatlar olan, kurnaz, rekabetçi, arkandan vuran, güvenilmez kişilerdir. 3- Uçaboynuzlar: Yani bizler. Bizler tek boynuzlu, uçan, uçarken arkalarından kişilik özelliklerine göre şeyler fışkırtan, muhabbeti iyi, sevecen, cana yakın, eğlenceli, sözünü tutan, kısacası adam gibi adamlar. Yok, hehehe bu biraz fazla oldu ama son dediğim hariç devam edelim. 4- Bilgeoslar: Bu kişiler sesiz, sakin, içine kapanık, çok zeki, utangaç, beyaz sakallı(erkekler), beyaz saçlı, gözlüklü(kızlar)dır. 5- Kartoleyuslar: Başları kartal, beyaz kanatlı, keskin gözlü, sır tutabilen, zeki, hızlı tiplerdir. 6- Gorixler: Bunlar Aslolaryolar'ın en büyük düşmanlarıdır. Güçlü, pratik zekalı, girişken, kindar, başları goril gibi kişilerdir. 7- Güzeperlalar: Bu kişilerin hepsi kızdır. Çok güzel, uzun platin gri saçlı, renkli kanatlı, mutlu, zeki, narin, zarif, eğlenceli, asi kişilerdir. Anlatırken yoruldum. Gerisini okulda anlatırım.'........

Hikaye BaşlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin