Am coborât si trebuia sa mergem sa asteptam trenul. Ale fiind nerabdatoare a traversat strada pe rosu si nu s-a uitat nici o clipa la masinile care treceau. Cand a încercat sa treaca strada un om a venit cu foarte mare viteza spre Ale. Noi am fugit toti spre ea si sunam in disperare la salvare.
Barbatul din masina, a coborat si el speriat dandu-ne o mana de ajutor.Vlad plangea, deoarece nu stia ce o sa i se intample. Cristi nu mai zicea nimic, doar incerca sa o ajute cu ceva.
*Convorbire*
Barbatul(B) : Ma scuzati, dar chiar nu am vrut, a iesit in fata masini si nu am avut cum sa opresc asa repede
Eu: Mda... Si ea este de vina, sau amandoi sunteti de vina
B: Ma scuzati, dar chiar nu am vrut
*Convorbire incheiata*
Peste o jumatate de ora a venit si politia si salvare. Salvarea a luat-o repede pe Ale, iar eu cu baietii si acel om am ramas cu politia si sa povestim ce s-a întâmplat. Oamenii de la politie au spus ca omul avea o alcoolemie mica. Era si de sperat. Barbatul a platit o amenda de câţiva bani si toata lumea s-a dus la casa lui.
Dupa ce am ajuns acasa ↙
*Convorbire*
V: Doamne, deci nu imi vine sa cred. (Zicea el plângând)
C/Eu: Nici mie
V: Am crezut ca avem si noi o zi frumoasa de vara, dar...
Eu: Mda... Peste jumatate de ora mergem sa o vedem pe Ale?
V/C : Daaaaa
*Convorbire incheiata*
Am plecat acasa in drum spre spital.
Cand am ajuns doctorul ne-a zis ca deocamdată nu avem voie sa o vedem,pana nu iese doctorul de acolo, dar ne-a zis ca are piciorul stang rupt,mana stanga luxata si s-ar putea sa aibe cateva stari de ameteala.
Dupa ce a iesit doctorul, noi am intrat repede la ea. Ale ne-a intampinat cu un zambet pe buze. Vlad s-a asezat pe scaunul de langa patul in care statea si a apucat-o de mana spunându-i ca totul va fi bine. Vlad si-a scurs o lacrima pe mana ei, crezand ca nu se va face bine. Noi aveam incredere in ea.Stiu ca aceasta poveste a fost scurta, dar nu mai am idei, daca aveti idei va rog frumos sa le scrieti in comentarii.
Ma bucur ca va place cartea mea, sper sa va placa si in continuare!!
Va pup!!!
Next la 10 voturi ♡♡♡
CITEȘTI
Frații MNT
FanfictionSall lume❤ Această carte am făcut-o la caterincă😊 Sper că o să vă placă 🤗💕