Scoala

104 7 4
                                    

Dupa cateva saptamani Ale s-a facut bine.....
Venise septembrie si noi 4 am decis sa mergem sa facem niste cumparaturi, daca tot vine scoala. Am mers la Mega Mall si la Veranda. Noi ne-am luat foarte multe haine si rechizite de scoala. Inainte sa plecam ne-am oprit sa ne luam ceva de mancare.
Dupa ce am terminat si de mancat am mers spre casa si toti am inceput sa probam hainele sa vedem cum ne sta.
..........................
Venise si 11 septembrie, ziua in care toti elevii, adolescentii si bobocii incepeau scoala si liceul. Toti eram nefericiti ca a trecut si vara asta si nu prea am facut nimic.
Vlad si Cristi s-au trezit inaintea mea si a lu' Ale. Ei ne-au pregatit mancarea si apoi ne-a trezit si pe noi pe la 6:15. Ei ne-au sarutat dupa care am mers sa mancam. Dupa ce am terminat de mancat am mers sa ne imbracam si sa ne spalam. Pe la 7:00 am plecat spre liceu. ( Noi incepeam la 8 ). Cand am urcat in RATB multe fane au venit sa ne ceara autografe.
Am ajuns si la liceu. Curtea era plina de copii ( cand zic plină ma refer la full ) .
Coincidenta a fost ca am picat toti 4 in aceeasi clasa si noi ne-am bucurat. In clasa noastra erau 13 fete si 16 baieti. Eu am stat cu Cristi in banca si Ale cu Vlad.
In prima pauza noi am facut cunostinta cu colegii si toti erau de treaba. Doua 3 ore de stat degeaba, am mers spre casa. Ne-am urcat in RATB si am decis toti 4 sa mergem sa mancam la un restaurant. Chiar asta am facut. Dupa ce am mancat ne-am indreptat spre casa.
Ne-am pregătit hainele cu care o sa ne imbracam maine si am inceput fiecare sa faca ce vrea. Vlad se juca pe calculator, Cristi facea un nou vlog si eu cu Ale stateam pe telefon.

Ma scuzati, stiu ca nu am mai postat de foarte, foarte mult timp da nu am mai avut nici un fel de idei.
Next la 5 voturi

Frații MNTUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum