Fosta...

52 4 0
                                    

Acum era liber... Era "vacanţa" dintre semestre.
Într-o zi de luni, Cristi şi Vlad erau in camera lor şi dormeau, în timp ce eu si Ale pregateam mancarea... In jurul orei 9, ne-am gandit sa ii trezim si pe baieti. Am mers la ei si i-am sarutat frumos pe frunte. Ei s-au trezit cu un zambet pe buze.
Ana: Neaţa Cristi!!
Cristi: Neaţa iubirea mea!!
Ana: Haideţi sa mâncăm.
Cristi: Bine, ma schimb si vin imediat
După ce s-au trezit si baietii, s-au schimbat, s-au dus sa se spele si dupa au venit la masă. Le-am pregătit niste clatite cu frisca, capsuni si niste ciocolata pe deasupra.
Dupa ce am terminat toti de mancat ne-am gandit sa iesim pe afara... Fiind iarna afara era foarte frig si ninsese destul de mult...
Noi am mers si ne-am imbracat foarte bine... Cand am iesit afara am inceput sa ne batem cu zapada, sa ne aruncam in zapada si sa facem oameni-de-zapada...
După ce am petrecut aproximativ o ora pe afara am intrat in casa si Cristi primise un mesaj... Eu de curiozitate m-am indreptat spre telefon si am vazut ca pe ecran scria un nume de fata... Cristi a venit si mi-a luat telefonul din mana...
Ana: Cine e aia?
Cristi: O fata, stai liniştită
Ana: O fata?! Vorbeşti cu fete nu?!
Cristi: Nu, e fosta mea, mi-a dat mesaj.
Ana: Fosta?! Ce vrea fosta, sa va impacati? Hă?!
Cristi: Calmează-te, nu stiu ce vrea, nu te enerva.
Ana: Sa nu ma enervez? Pai de ce drq iti da tie fostele mesaj, sa te impaci cu ele?! Daca iti zice sa va împăcaţi ce faci?!  Va impacati, si ma lasi pentru aia?!
Cristi: Bai, pe bune, calmează-te... Nu o sa te las, promit, nu vorbesc cu ea.
Ana: Pff.. Cate dastea am mai auzit eu de la voi, băieţii...
I-am intors spatele si am plecat in camera... M-am dus in pat si am inceputesa plang de nervi... Cristi venise dupa mine sa ma liniştească, dar ma enerva si mai mult ...
Cristi: Ti-am zis sa nu mai plangi. Tu nu intelegi ca numai pe tine te iubesc si nu mai am nici o treaba cu aia.
Eu m-am uitat urat la el si nu i-am mai zis nimic...
Cristi s-a enervat foarte rău pe chestia asta si i-a dat un mesaj prin care ii spunea sa nu mai il caute ca are cea mai frumoasa iubita...
Dupa ce am vazut ca i-a dat mesaj, mi-a readus zâmbetul pe buze... Eu l-am luat in brate si m-a sarutat pe frunte.
Ana: Promiti ca nu o sa ma lasi pentru nici o fata si ca doar pe mine o sa ma iubesti toata viata?
Cristi: Promit!!!!
Ana: Aşa.  (Si am inceput eu a zambii la el)

Ştiu că este foarte scurt şi că nu am mai postat de ceva timp, dar nu prea mai am timp nu este activitate pe pagină...
Vă dau next la 10 voturi 💕

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 05, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Frații MNTUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum