Medya: İsteme töreninde giyilen elbise...
Hayatımı yasayamiyordum. Kimse beni umursamiyordu. Herkes paranın derdindeydi. Her şey başımıza para yüzünden geldi. Beni bugün istemeye geleceklerdi. Sevmediğim bir adamla beni evlendireceklerdi. Sevdiğim biriyle evlenmek varken neden sevmedigim bir adamla evlenecektim ki? Hepsi üvey annem yüzünden.
"Ece,eğer hazirlanmazsan her şey senin için çok kotu olacak" dedi üvey annem.
"Ben evlenmek istemiyorum. Okuyacagim ben"
"Ne okumasından bahsediyorsun? Hangi parayla?"
"Umrumda değil! Evlenmem ben"
Odama koştum. Kapıyı içeriden kilitledim. Hiçbir şey umrumda değildi. Babamin sesini duydum. Belki onu ikna ederdim. Ben onun tek kiziydim. Hatta tek çocuğu. Kiyamazdi o bana.
"Kızım, gelebilir miyim?" dedi babam. Kapıyı açarak onu içeriye aldım.
"Otur kızım şöyle. Konuşalım seninle baba,kız"
"Baba! Ben evlenmek istemiyorum."
"Kızım,eğer sen evlenmezsen benim canımı alacaklar. Borçları odeyemedigim için beni öldürecekler. Sizin canınızı yakacaklar. "
"Baba,senin canına karşılık beni mi istiyorlar yani?"
"Evet kızım. Ben de isterim sen oku,ve sevdiğin adamla evlen. Ama eğer evlenmezsen beni öldürürler. Senin de canini yakarlar. Eğer evlenirsen seni istediğim zaman görürüm. Ama evlenmezsen beni hiçbir zaman goremezsin"
"Polise şikayet edelim."
"Bu isler o kadar kolay değil. Polise şikayet edersek de elimizdeki her şey gider. Evimiz gider."
"Baba! Seni dinlemeden sana kizdigim için özür dilerim." dedim ve babamin boynuna atladim. Babamla birlikte agliyorduk. Bbam göz yaslarimi silip odadan çıktı.
Evlenecegim adamın bana,bu gece giymem için almış olduğu elbiseyi üzerime giydim. Adamın tarzı iyiydi. Elbise hoşuma gitmişti.
Evlenmenin bu kadar kotu ve zor olduğunu hic tahmin etmezdim. Benim hayalimdeki evlilik bu değildi. Ben aşık olmak istiyorum. Aşık olduğum adamla bir yuva kurmak istiyorum. Bu bir evlilik değil. Bu bir kabus,bir hapis. Bir mucize olsun ve bu adamla evlenmeyeyim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Siyah Beyaz Hali
RomanceZorla evlendiriliyordum. O beni seviyor muydu? Bilmiyorum. Ama ben sevmiyordum. Babamın hayati için de evlenmek zorundaydım. AŞKIN SİYAH BEYAZ HALİ