-3-

736 35 2
                                    

Sabah uyandigimda yatağın içinde durdum. Bir an da tüm yasadiklarim gözümün önüne geldi. Her şey şaka gibiydi. Ama gerçekti. Üvey annem,düşünmeme izin vermedi. Her zaman ki gibi...

"Ece! Bir kere de ben seslenmeden kalk! Uyan artik"

"Uyandım. Geliyorum"

Yatagimi topladım. Üstümü değiştirip mutfağa gittim. Çok acıkmıştım. Masaya oturduğum da telefonuma bir mesaj geldi.

'Sakın kahvaltı yapma. Bugün benimlesin küçük hanım'

Bu Cenk'ti. Uvey annem izin verir miydi? Bilmiyorum. Bu yüzden ondan izin almam lazımdı. Zaten Cenk İki gün sonra kocam olacak. İzin vermezse de giderim. Aslında hiç gidesim de yok. Ama gitmezsem de ayıp olur. Onunla baş başa yemek yemek benı rahatsız eder ama zaten evlenince hep baş başa kalıcaz. Sanrım buna alışsam iyi olacak.

'Tamam.' evet sadece tamam yazdım. Ne yazabilirdim ki?

'Seni kapının önünden alırım. Kornaya basınca dışarı çık'

Uvey annem kahvaltısını etmeye başlamıştı bile. "sen acıkmadın mı? Niye yemiyorsun?"

" Ben Cenk ile yiyeceğim. Cenk beni almaya geliyor."

"Nerde yersen ye. Ne halin varsa da gör"

Odama gidip saçımı taradım. Rutin işlerimi halledip salona geçtim. Çok geç olmadan da korna sesi duyuldu. O kadar acıkmıştım ki bir an önce yemek yemeliydim.

Cenk, camdan bana bakıyordu. Beni görünce aşağıya indi. "Buyrun küçük hanım" kapımı açtı. Kemerimi bağladı. Kemerimi bağlarken birbirimize baya yakınlaşmıştık. Şoför koltuğuna geçip arabayı kullanmaya başladı. Şirin bir restorana gelmiştik. Arabadan indim. Anahtarı görevlilere verip para etmelerini istedi.

İkimiz baş başa yemek yiyecektik. Özel yer ayırtmıştı. Sandalyemi çekti. İkimiz de manzaralı bir yere geçmiştik. Oturduğumuz yer denize bakıyordu. Kahvaltılık ne var ne yok her şey önümdeydi.

"Afiyet olsun küçük hanım. Doydun mu? "

" Sağol. "

Kasaya parayı odedikten sonra elimden tuttu. Arabaya kadar el ele gittik. Yakında kocam olacaktı. Ama bu kadarını da beklemiyordum.

Beni evin önüne kadar bıraktı. Arabadan inip yanıma geldi." Yarın seni almaya gelicem"

"Neden? "

" Ev bakıcaz. İki gün sonra düğünümüz var"

"Babanlarla birlikte yaşamayacak mıyız? "

" Ablam zaten babamlarla yaşıyor. Bir de yeğenim var. Biz fazla geliriz."

"Tamam, o zaman yarın görüşürüz "

İçeriye girer girmez üvey annem ile karşı karşıya geldim." Kız sen neredeydin? "

" Damadınla"

"Ne biçim söz o öyle?"

"Ben yatıyorum. İyi geceler "

Odama çıkıp telefonu elime aldığımda mesaj kutusuna mesaj gelmişti.

Cenk: Bugün eğlendin mi?

Ben:Evet, sağol. İyi geceler

Cenk: Sana da iyi geceler.

Aşkın Siyah Beyaz HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin