Medya:Ece'nin evleneceği çocuk(Cenk)
Beni istemeye geliyorlardı. Sanırım bu evlilikten kurtulamayacaktim. Elimden hicbir şey gelmiyordu. Yapacak hicbir şey yoktu. Geliyorlardı iste. Hayatımı karartmaya geliyorlardı.
Üvey annem odaya girdi. İnsan bir kapıyı tiklardi.
"Kız sen hala hazirlanmadin mi?"
"Hazırlanmış gibi mi görünüyorum?"
"Kız,o ağızını topla"
Elbisemi önüme atarak odadan çıktı. Elbiseyi giyip saçımı da topuz yaptım. Sadece bir rujun yeterli olacağını düşünüp ruj sürdüm. Bu kadar hazırlık yeterliydi. Sevdiğim adam olsaydı bu kadar sade bir makyaj yapmazdim. Gerçi yine de o kadar abartılı yapnazdim.
Kapının zilini duydum.
"Kız hadi! Geldiler!!!"
Salona geçtim. Üvey annem kapıyı açtı. Karşımda karizmalı bir adam duruyordu. Dışı güzeldi ama kim bilir içi nasildi? Bu zengin zubbeleri avcıdır. O da işine geldiği için b evliliği itiraz etmedi. Tıpış tıpış geldi.
"Hoşgeldiniz" diyip kaynanamin elini öptüm. Lanet olsun. 'Kaynanam' demiştim. Şimdiden alismistim galiba bu evliliğe.
"Hoş bulduk kızım. Kızımız da amma güzelmiş"
Evleneceğim adam bana baktı. Yanıma geldi. Şuan çok yakındık. Herkesin içinde neydi bu samimiyet?
"Ben Cenk. Sen de Ece olmalısın."dedi
" Evet,ben Ece."
"Dişin kadar için de güzeldir inşallah"
Allah Allah. Sana ne be benim içimden. Bizi Cenk ile bir köşeye oturttular. Üvey annem yanımıza geldi.
"Çocuklar çok yakistiniz"
"Sen kendi isine baksana"
Bu cesareti nereden buldum bilmiyorum ama sinirden ağızıma her geleni söylüyordum. Çünkü bugün sevmediğim bir adama veriliyordum.
"Hadi kalk kahveleri yap" dedi üvey annem.
Oturduğum yerden kalkarak mutfağa gittim. Üvey annem de arkamdan geldi. Beni duvara yapıştırdı. Eliyle buğazimi kavradı.
"Sen kimsin de herkesin içinde bana la söyleye biliyorsun?"
"Canim aciyor. Bırak buğazımi"
Bugazimi bıraktı. 'Ben ne yapıyorum?' dedi. Daha sonra elini kaldırdı. Tokat atacakken Cenk, üvey annemin elini tuttu. Üvey annem şaşkınlıkla Cenk'e baktı.
"Hoooppp! Sakın deneme" dedi Cenk.
"Oğlum sana ne oluyor? O benim kızım"
"Atladigin bir şey var. Üvey kizin. Ama iki gün sonra benim karim olacak. Kanından,canimdan olacak. Ona dokunmayı deneme. Büyük demem canini yakarim"
Cenk beni kendine çekti. "İyi misin?" diye sordu. Buğazım çok acıyordu.
"Buğazım!" dedim zorlukla.
Cenk bana sarıldı. "Tamam. Bundan sonra sana kimse zarar vermiycek,veremez!" dedi. Bir kaç dakika öyle kaldık. Beni çok rahatlatmıştı. İlk yakinlasmamiz böyle olmuştu. Kollarından ayrıldım. Kahveleri alıp salona geçtik. Kahveleri dağıttım. Daha sonra asıl konuya gelmiştik. Cenk'in babası babamdan beni istedi. Babam da zorlukla verdi. Vermek istemediğini ben de biliyordum. Bazen,kendi canları için beni satmaları beni üzüyordu.
Cenk'in ailesi babamla konuştuktan sonra dışarı çıktılar. Cenk yanıma geldi. Elimdeki telefonu aldı.
"Bir şeye ihtiyacın olursa beni ara." dedi. Telefon numarasını kaydetmişti. Telefonumu geri verdi. Kapıdan çıkıp gitti.
Odama gittim. Ustumdekileri çıkarıp yatağın içine girdim. Uyumam zordu. Ama uyumaya çalıştım. Bu gece resmen sevmedigim ve istemediğim adama beni vermişlerdi. Kacisim yoktu sanırım. Ama yine de bir mucize olmasını diledim. Cenk denen herifle evlenmem mümkün olamaz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Siyah Beyaz Hali
RomanceZorla evlendiriliyordum. O beni seviyor muydu? Bilmiyorum. Ama ben sevmiyordum. Babamın hayati için de evlenmek zorundaydım. AŞKIN SİYAH BEYAZ HALİ