-4-

740 33 1
                                    

Yarın eklenecektim. Bugün de ev satın alacaktık. Kiralık da değil. Satın alacaktık. Satın almaya ne gerek vardı ki? Belki ileride babam borcu kapatır biz de ayrılırız. Evden de çıkardı. Ama satın alacağını söyledi.

Öğle sıraları beni evimin önünden almaya geldi. Emlakçıyla konuşup bir ev belirlemiş bile. Emlakçıyla beraber o eve gittik. İki katlı bir evdi. Eşyaları yerleştirilmişti. Cenk bana sürpriz yapmak istemiş. Bu evi benim için almıştı. Çok güzel, bir evdi. Her şey inanılmazdı. Eşyaları çok güzeldi. En iyisinden alıp evi yerleştirmişti"sağol"

"Beğendin mi? "

Beğenmek ne kelime? Bayılmıştım.

" Evet. Bu ev çok güzel. "

" Beğenmene sevindim. Bunlar da düğün elbiselerin"

Gelinliğim çok güzeldi. İnanılmaz bir gelinliktii. Hayallerimdeki gibiydi. Ama bu güzel bir gün olmayacaktı. Zorla evlendirildiğim bir düğün gecesi nasıl olabilirdi ki?

 Zorla evlendirildiğim bir düğün gecesi nasıl olabilirdi ki?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gelinliğimi üstüme giyip çekim yerine gittik. Cenk ile beraber fotoğraflar çekildik. Yarım saat sonra da nikah salonuna gittik. Artık evlenmiştik. Gece yarısına kadar süren danslardan sonra babamla vedalaştım.

"babacım! "

" kızım! "

" baba seni çok özleyicem"

"bende seni kızım. "

Babam Cenk'e döndü.

" kızım sana emanet. Onun kılına zarar gelmesin"

"ona zarar gelmesine asla izin vermem baba"diyip babamın elini öptü.

Cenk'le beraber arabayla eve gittik. Yatak odasına gidip üstümü çıkardım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. O sırada  da Cenk üstünü değiştirmişti. Cenk, odaya gitti. Bende arkasından gittim. "ben nerede yatacağım?"

"kocaman yatak var"

"ama bir tane"

"artık evliyiz Ece. Ben senin kocanım. Birlikte yatıcaz."

"Seninle ben mi? "

" Ne bekliyorsun ki? "diyip yatağın içine girdi.

" seninle asla yatmam. Ben salonda yatarım"

Dolaptan bir yorgan bir tane de yastık alıp salona indim. Koltukta kıvrılıp  uyudum. Onunla aynı yatakta tabiki de yatmayacaktım.

Sabah gözlerimi açtığımda yanımda onu gördüm.

"Aaaa!! Ben buraya nasıl geldim? "

" kızım sabah sabah ne bağırıyorsun?"

"yoksa biz..."

"sakin ol! Öyle bir şey olmadı. Salonda yatmana içim el vermedi. Ben de bu yüzden seni yanıma getirdim. Ama sadece uyuduk. Sorun yok"

"bir daha asla böyle bir şey yapma. Ben salonda daha rahatım. İçin El vermiyorsa sen git salona"

"oldu canım başka? Sen dururken ben niye gidicem ki? Benimle yatmak istemeyen sensin. Git yat salonda. "

" yatarım. "

" kahvaltı hazırla"

"emrin olur."

Gidip kahvaltı hazırladım. Sorunsuz bir şekilde kahvaltıyı yaptık. Cenk, balayına gidilmesi gerektiğini söyledi.

"saçmalama. Zorla evlendim ben. Bir de balayına mı gidicem? "

" ben sanki isteyerek evlendim"

"o zaman gitmiş gibi yaparız"

"evde kapalı mı kalıcaz? "

" gitmektense evet"

"olmaz  öyle şey. O balayına gidilecek. Babamın isteği bu. "

" öyle mi? Peki gidelim o zaman. Ama yakın bir yere"

"tamam canım. Alt tarafı kuş adasına gidicez"

"çok yakınmış yaa! "

" Aynen"diyip kahkaha attı.

Bu adamla evlendiğim yetmiyor bir de kuş adasına balayına gidecektim. Kabustu resmen

Aşkın Siyah Beyaz HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin