luku. 11

554 37 35
                                    

TÄT ON IHANA KIRJOTTAA, KOSKA TEIÄN KOMMENTIT ON MAHTAVII. TARVIIN VAA VHÄN APUA. AUTTAKAA KEKSII MITÄ TÄS TULEE TAPAHTUMAA. EN HALUU MITÄÄ PETTÄMIS JUTTUJA. NE ON KAMALII, MUT OIS IHANAA, JOS AUTTAISITTE. ❤ MUTTA EI MUUTA,
LETS START.

[Liamin nk.]
(Täs on teille nyt Ziamin päiväst)

Herään taas keskellä yötä itkien. En kestä enää.näen yhä yhä painajaisia isästäni. Minken vain voisi unohtaa sitä. Huomaan kuinka Zayn herää. Hän katsoo minua hirman surullen ilme kasvoillaan.

"Hei rakas. Yritä sjatella jotai mukavaa. Älä itke jääkä" Zen sanoo ja suutelee minua. Pian kuitenkin Nataly alkaa itkeä. " hoidan tän" Zen kuiskaa ja hymyilen hänelle.

Pian Zen tuleekin jo takaisin ja kiskuu minut hänen päälleen. "Hei rakas. Kyl sä saat sen isäs sun mielestäs pois. Sä pystyt siihen kyllä. Mä autan sua. Lupaan. Oon aina sun tukena rakas." Zen sanoo ja suutelee kaulaani pehmeästi.

***

Aamulla herään Zaynin pältä. Hän katsoo minua pienesti hymyillen. "Mitä?" Kysyn kun tuo virnistä. "Sun pikku kaveris on aik innokkaalla päällä" tuo toteaa hivutellessa kättään housuihini.

Pian hän olikin jo kääntänyt meidät toisinpäin hän oli päälläni. Hän alkoi suudella vatsaani. Pian hän oli ala vatsallani ja teki sinne fritsua. "Mmmh... Zennh..." ähkäisin.

Kohta hän olikin jo upottanut minu kyrpni hänen kurkkuunsa. Huokailin nautinnosta. En halunnut keskkeyttää poikaystäväni toimia joten puristin lakanaa rystäset valkoisina.

En pystynyt enää pidätellä. Laukesin tuon suuhun. Hän nieli kaiken sperman juta hänen suuhunsa meni. Huokaisin nautinnosta. "Mä niin rakastan sua Zen" totesin hengästyneenä. "Mäki sua babe" tuo sanoi seksikkään karhealla äänellä.

Meidän seksikkään hetkemme keskeytti kuitenkin itkevä Nicolay. Nousin yläs ja meni tuon luo. Tajusin vasta heidän sängyille päästyään, että olin aivan alasti. (Niinkuin joka yö).

***

Olimme poikien kanssa olohuoneessa. Minä isuin Zaynin sylissä, Lou oli pitkästä aikaa Harryn sylissä, lapset olivat lattialla ja me katsoimme jotain kauhuleffaa. Louis oli aivan paniikissa kasvot Harryn kaulassa. Minä taas muuten vaan kasvot Zaynin kaulassa. Jätin sinne sun tänne jälkiä Zayn kaulaan. Välillä hän huokaili nautinnosta.

"V-voidaanko m-mennä sy-syomään?" Lou kysyi tärisevällä äänellä. Hän oli aivan paniikissa. "Tottakai kulta" Haz vastasi tuolle. Heistä näki kuinka paljon he oikeasti rakastivat toisiaan. Hymyilin heille ja huomaamattani rutistin Zaynia kaikin voimin. "Ra-rakas... en s-saa hap..." Zayn pihisi. Päästin äkkiä irti. "Anteeks rakas" sanoin tuolle.

Kun tämä meidän ylisöpö pariskunta oli syönyt me juttelimme olohuoneessa monesta asiasta. Pian päähäni tuli todella kiinnostava kysymys. "Hei poja. Nyt ku te tiiätte syyn miks oon täällä ni ois kiva tietää teiän syyt." Totean vähän arasti.

Zayn alkaa ensimmäisenä kertomaan. "Nosiis. Mun vanhemmat oli alkoholistei. Ku mä synnyin ne ei huolehtinu musta yhtään. Ne vaan pahoinpiteli mua ja oli muutenki tosi ilkeitä. Mut otettii pois niitten-" Zaynin ääni murtui pian.
"Hengitä rakas. Pystytkö jatkaa tarinaa?" Kysyn. Olin todella surullinen hänen puolestaan. Pian hän jatkoi tarinaans.

Love In Institute [Larry & Ziam] (VALMIS)Where stories live. Discover now