HOLA! AJATTELIN VIHDOIN LOPETTAA TÄN TARINAN. JA HEI KIITOS ÄLYTTÖMÄSTI YLI 1k LUKUKERTAA TÄL KIRJAL💖. MUTTA SIIS NAUTTIKAA. LETS START.
(Skip pari vuotta.) //en yksin kertasest muista mitä aikasemmis on tapahtunu.
[Louisin nk.]
Herään ihanan mieheni vierestä. Ilman häntä en olisi tässä. Asumme Liamin ja Zaynin ja lasten kanssa ihanassa talossa sopivalla etäisyydellä kaikkien vanhemmista.Olin juuri herättämässä Hazzaa kun kuulin Willin itkevän. Kapusin pyörätuoliini ja hain Willin sängystään. Laskin hänet syliini. "Itskä mul on nälkä" tuo sanoi.
"Herätäppä isi niin mennää syömää ja kattoo joko Zayn, Liam tai lapset on hereillä." Will kapuaa mun ja Hazzan sänkyyn. "Iti mulla on nälkä" Will marisi. Haz heräsi ja katsoi minua hymyillen.
Menimme keittiöön ja siellä ne meidän kämppikset olivatkin jo syömässä. Will juoksi suoraan syömään. Haz auttoi minut tuolille ja istui viereeni.
****
Syötyämme Zayn kysyi "mennäänkö elokuvii?" Kaikki lapset huusivat innoissaan. Minä, Haz ja Liam myönnyimme myös. Menimme kaikki vaihtamaan vaatteet ja sitten olikin jo aika lähteä.
Meillä oli iso auto johon mahduimme kaikki kyytiin. Ja minun pyörätuolille oli myös tilaa. Ja koska olen "Invaliini" pääsemme elokuviin ilmaiseksi. Herkut pitää ainoastaan maksaa.
Autossa Haz piteli kädestäni kiinni ja silitteli sormeani jossa oli sormukseni. Pieni hymy nousi kasvoilleni. Saa nähdä miten pystyn keskittymään elokuvaan, jos Haz saa olla vieressäni.
****
Teatterilla ei ollut paljoa väkeä. Kello oli vielä niin vähän. Menimme hakemaan liput ja sitten ostamaa herkkuja.
Ostosten ollessa valmiit menimme saliin. Lapsilla oli kauhea kinastelu siitä kuka sai istua ja missä. Ja kuten arvata saattaa minä olin Hazzan vieressä. Zayn ja Liam vierekkäin toisessa reunassa lapset siinä keskellä.
Elokuva alkoi ja lapset olivat aivan innoissaan. Minä katsoin ennemmin Hazzaa. Zayn ja Liam olivat liian kiintynditä suuteluun ja sen takia eivät keskittyneet.
****
Elokuvan loputtua pääsimme mennä lasten kanssa syömään. Ja koska lapset ovat alle neljä vuotiaita päätimme sovussa mennä vaan mäkkäriin.
Kun ruuat oli tilattu etsimme mahdollisimman isoa pöytää koko porukalle. Kun vihdoin löysimme sen menimme istumaan ja syömään. Lapset olivat onnensa kukkuroillaan saadessaan lelut aterioiden mukana.
Olen vain niin onnellinen. Tarvitseeko tälläinen "suurperhe" muka muuta. Meillä on ihana koti, ihanat ihmiset ympärillä, kaikki on ihanaa. Näin ei olisi todellakaan käynyt, ellei äiti olisi vienyt mua laitokseen. 'Kiitos äiti'.
Tämä on mun täydellinen elämä. Ei tähän mitään rikkautta tarvita. Rakkaus on asioista tärkein. Mul on just se ja just siks oon niin onnellinen. Mulla on täydellinen aviomies ja ihana lapsi.
Kiitos kun oot ollut tässä koko seikkailussa mukana. Oot paras ihminen ikinä. 🖤
_______________
SE OLI SIINÄ. AINOO KIRJA JONKA OON KIRJOTTANU LOPPUU TÄHÄN MENNESSÄ. TOIVOTTAVASTI TYKKÄSITTE. KIITÄN JA KUITTAAN.
HOPE U LIKE
ALL THE LOVE ~Vepsu💕☁️
BINABASA MO ANG
Love In Institute [Larry & Ziam] (VALMIS)
FanfictionTarina siitä miltä tuntuu kun joutuu sokeana laitokseen. Entä, jos siellä ei ole ystäviä? Entä, jos on aivan yksin? Mitäpä, jos löytää sen oikean, muttei voi luottaa häneen 100% varmuudella. joutuujo petetyksi tietämättään? Tarina voi sisältää Smut...