CAP. 4: Visita per Bcn

37 3 1
                                    

En dos minuts, la Mireia ja estava a la porta d'entrada esperant-me. Quan vaig acabar vaig anar cap a ella i em va dirigir un somriure trapella.

-On anirem? ON ANIREM??!! - Estava cridant impacient. Jo somreia i no deia res.

Vaig estar mirant els circutis dels autobusos, volia portar-la al Tibidabo. Havia sentit a parlar molt d'aquest "parc d'atraccions" i tenia ganes d'hanar-hi. Era la ocasió perfecte, la Mireia estava trista i li aniria bé divertir-se.

BETH: Papa, anirem al Tibidabo. He buscat tots els autobusos, he comprat bitllets i porto diners.

PAPA: Perfecte reina! Aneu amb compte i estigueu a casa a les 5 de la tarda. Sobretot no us perdeu amb els autobusos!! Confio en tu.

BETH: D'acord! No et preocupis <3

Vaig agafar les claus del marbre i me les vaig posar a la motxila. Teniem una parada just davant del pis, així que en 5 minuts ja estavem al bus.
La Mireia em mirava intrigada i somrient.
-Et dono una pista -Vaig dir- Al nostre poble no n'hi havia cap de semblant.
-Pero si al poble no hi havia res!! -Va dir cridant. Estava entre enfadada i contenta. Hi va haver gent que ens va mirar

Quan vam arribar vam haver de fer cua i després vam entrar al parc. Era enorme. Jo havia vist fotos i m'havien explicat sobre parcs així, però la Mireia no n'havia vist mai cap.

Primer vam anar a una muntanya russa, però quan estavem a punt de pujar al vagó...

--------
Holaa! Feia temps que no actualitzava!! Volia dir varies coses:

● He canviat el títol (La colla del bus) perquè estic canviant una mica la trama de la història.

●  Teniu una foto multimedia d'algunes atraccions del Tibidabo.

● Durant l'estiu actualitzaré més! I no estic abandonant Perspectivas, seguiré amb ella!

Gracies a tots i voteu!!❤

NFP

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jul 29, 2017 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

La Colla Del BusOnde histórias criam vida. Descubra agora