Bölüm 2

40 3 1
                                    


Anladım ki bazen dünde yaşadıklarımız bugünlere âşık oluyor. Sebebini aradım ne kadarda acı çeksek dönüp bir olan tek olan aşka inanmak istiyordum. İçimde bir güvensizlik ve inanç ol masada sen benim karşıma geldiğinde sadece gözlerindeki o ışığa tutuklu kalan bendim. Bunu fark ettirmek istedim ve fark ettirdim. Ama ne çaredir ki karşıdaki ne anlar erkeler odundu ya bence odun olanlar kızlar. Karşısında çocuk var sanki kandırılmaya çalışılıyoruz neden?

Anladım ki nefes almak için çabalamıyorsa bir insan. Bunu farkına varmıyorsa sebebini bilemezsin çünkü yaşanan aşk acısını tartışmalara ve kendin haklı çıkarmak için elinden geleni yapan birisi varsa karşınızda o zaman anlıyorsunuz hayatın ne kadar anlamsız ve bir o kadarda boş olduğunu sessizce birden duru veren kalbinin içindeki her şeyin yok olup gideceğini. Öldüğün dede arkanda bırakacaklarımı unutamadığımdan o güzel mi güzel ölümü tadamamak vardı. Bazen Azrail gelse de alsa dediğim bu cana sen dur diyememen beni yok eder sen hep düşün aklında neler vardır de sebebi etrafın ne kadar bozuk ve bir okarda gevşek dolu olduğunu bildiğimizden sana kızıyorduk.

Neyse anladın işte demek istenenleri şimdi ben aynılarını yapsam evet sen erkeksin yaparsın. Onu istiyorsun der ve kendin yapınca malım deme gizli aşığım sana...

Bir sabah ansızın uyandım ve elime aldım tefonumu. Baktığımda herkesten her yerden mesaj varken senin mesajın yoktu. Durdum... Düşündüm... ve dedim ki ; bu bir değil iki değil sebep ne umursamıyor muydu .?

Düşünceler beyni tırmalarken sen hala kendini haklı çıkarmaya çalıyorsun ya çıldırmamak elde değil. Âmâ sen gül eğlen veya başkaları için üzül kendini anlatma bana kendini üzme sen asla ben üzülürüm ben adam olurum ben senin için ağlarım boş ver gitsin ben kimim ki

Geceye bir söz bırakın; Dünler bugüne âşık olmaya başladı.

Dünler Bugüne AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin