Bazen hayatta beklediğin şeyler karşına acı ve nefretle doğar. Sebebini bazıları nefrete bazıları ise kıskançlığa bağlıyor. Hepte ünlü bir sanatçımızındı dediği gibi "ne oldu BÜYÜK ADAM olamadıysak HAYALLERİMİZİ satmadık ya" demesi aklıma gelmiştir hep. Çünkü bazen bizi biz yapan hayatı yaşanılır kılan hayalleridir. Hayalinde beklediği günlerdir aslında hayat. Evet, şimdi nerden başlasam anlatmaya bilemedim sebebi şu ki; Bir gece ansızın instagram'a gelen bir direkt mesajla başlamıştı bizim serüvenimiz. Sene 2015 yaz aylarıydı yine 'merhaba' demesiyle ben bir sarsıldım bu kim araştırdım biraz tanıyorum ve tam kafa dengi dedim ve içimden (ya eskiler gibi olursa)diye bir ses geldi ve ansızın bir duraksadım tabi biz konuştuk anlaştık ben şahsen korktum. Kaybederim artık yüzüne dahi bakam diye dedim ki sen bekle bekle abi beni normal dede bekleyecek ama şimdi bekle sana 2 sene ve bunu dedikten sonra anlayış gösterdi tamam dedi. Gitti başkasıyla çıkmış falan filan ve ben aşırı derecede güveni kırılmış ailesinden baskı gören birisi olarak aklımı kurcalardı hep neyse...
Tabi ben bunun başkası ile çıktığını falan bilmiyorum yine bir ara ansızın bu çıka geldi buldu beni ekledi falan neyse çıkmaya başladık kesin ve net olarak açık açık konuştum bu şekildeyken bu şekil olur falan filan baya dil döktüm anlamadı. Sonunda yazmaya kara aldım yazan bir pişman yazmayan bin pişman. Söz uçar Yazı kalır demiş atalarımız boşa değil yani
Ve okurlarıma soruyorum aşk sadece 3 harflidir. Kaybetmek bu kadar kolay olmasının sebebi aşkı Sadece 3 harfli olarak göze gösteriliyor ve karşısına ilk çıkan şanslı kişi değil ilk sen kimle çıktıysan onun huyunu suyunu fikirlerini bile artık huy ediniyorsun. Sonra başlasın neden âşık olduğumuzda dillerimizden dökülen sözlcükler havda uçan sinklerle sevişiyor neden dinleyipte üstüne bir şeyler daha katim denmiyor ben bunu anlamadım bizim aklımızda şu var. Erkekler güvenilmez. Bütün herkesin aklında olan ve düşündüğü şey bu; Sebebi: o erkeğe ilk kazığı kız atmıştır aslında kızda suçludur o kızın çıktığı ilk erkek arkadaşı tarafından boynuzlanmıştır yani kısacası şuna döndü tavuk mu yumurtadan? Yumurtamı tavuktan çıkıyor gibi bir soru cevabı aslında ikisinde yani insanoğlu nankör olduğu için aşkı sadece lafta ne bilim duygusallık olarak bakıyor ama kemse arkasını dönüte acaba demiyor sebep ne aklındaki o eskiyi sildirip atıyor. Yeni bir dün yeni bir bugün için silmek gereğinde bulunuyor âşık olan insan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünler Bugüne Aşık
Misterio / SuspensoBazen hayatta beklediğin şeyler karşına acı ve nefretle doğar. Sebebini bazıları nefrete bazıları ise kıskançlığa bağlıyor. Hepte ünlü bir sanatçımızındı dediği gibi "ne oldu BÜYÜK ADAM olamadıysak HAYALLERİMİZİ satmadık ya" demesi aklıma gelmiştir...