Chapter 1 - Why Larry was hidden all these years

125 10 13
                                    

"One Direction се завърнаха след хиатуса"

"Момчетата от най-известната банда организират турне за петия си студиен албум"

"Първо интервю на момчетата от бандата One Direction"

- Здравейте момчета. Радвам се, че се виждаме отново, при това в пълен състав - каза блондинката, докато бандата се настаняваше на фотьойла.

- Здрасти, Келси - отговори Харолд, последваха и гласовете на другите момчета.

- Надявам се нямате проблеми да използваме най-новата техника. А именно новозакупения детектор на лъжата, дарен от клана Кърдашиян. - след думите момчетата се спогледаха, но кимнаха съгласявайки се.

След като машинките бяха поставени, стаята се оглуши от ритъма на сърцата им.

- Да започнем с първите въпроси. Зейн първия въпрос е към теб. Защо реши да се върнеш в бандата? След колко, близо 3 години?

- Знаете историята. Явих се в X factor, за да стана известен, обаче бях добавен в банда. Беше разочароващо. С времето обаче свикнах, привързах се към момчетата и те станаха братята, които никога не съм имал. После се появи възможност - да стана солов изпълнител. Излязох от групата, не след дълго и момчетата се разделиха, заради този тъй наречен хиатус. Почувствах се виновен. Събрахме се да се видим и решихме да продължим това, което започнахме още през 2010 година. - машината не издаде никакъв звук, което означаваше, че той казваше истината.

- Колко сърдечно от твоя страна Зейн - каза блондинката. - фенките в залата затаиха дъха си, очаквайки следващия въпрос. - Следващия въпрос е свързан с шестия ви студиен албум. Бихте ли казали нещо по-подробно, освен слуховете, които всички сме чували. Хари?

- Мога да кажа само че ще съдържа 17 песни. - дълбокия му глас огласи голямото пространство - Името на албума ще е Again.

- Още нещо да загатнеш? - главата му се заклати отрицателно. - Значи трябва да почакаме. Следващия въпрос отново е към теб. Какво става с кариерата ти на актьор?

 - Съвсем скоро ми предложиха... всъщност на всички ни - зеленоочкото погледна момчетата - да играем във филма "След" - чуха се ахкания и шепот - който всъщност е по книга на една наша фенка.

- Е, приехте ли?

- Това е лошата новина. Е, поне за нас е лоша, защото ще се налага да записваме албума и да снимаме филма едновременно. - феновете започнаха да ръкопляскат.

DeadOnde histórias criam vida. Descubra agora