Episoade:12 Sezoane :1 Genuri:comedie romantica, dramă, școală Data apariției:8.07.2014 Durata:24min.per ep.
Descrierea:
Futaba Yoshioka fusese un atrăgător și popular școală de mijloc, bine plăcută de sexul opus, dar ostracizată de fete. Cu toate acestea, a reușit să-și piardă toate lucrurile, pentru că singura părere care i se părea cu adevărat era cea a lui Kou Tanaka, coleg de clasă cu care a împărțit o dată un adăpost de ploaie, urmată de alte câteva amintiri prețioase și semnificative. Ea a reușit chiar să facă planuri să se întâlnească cu băiatul liniștit și nevinovat la festivalul de vară, dar o simplă neînțelegere și dispariția ulterioară a lui Tanaka l-au lăsat să meargă la școala școlii ei fără prieteni.
Acum, în liceu, Futaba nu este fata ta adolescentă tipică. Hotărâtă să devină o clasă preferată de această dată, ea evită orice atenție nedorită și, în loc să acționeze drăguț și feminin, se evidențiază doar prin comportamentul ei furios și aspectul neclar. Dar totuși, lumea ei este în curând răsturnată atunci când singurul băiat pe care-l plăcea vreodată în mod neașteptat își revine în viață - cu excepția faptului că el se numește acum Kou Mabuchi și nu este singurul său nume care a trecut printr-o schimbare de mare .