Асран хамгаалагч

163 11 5
                                    

Ээж- Тиймээ миний охин. Түүнээс удаж ч магадгүй. Тийм болохоор чамайг асарч хамгаалж байх хүн хэрэгтэй гэж бодсон юмаа. Чи Чүэ ахыгаа танина даа?
Би: Аан аавын хамгийн сайн найз уу?
Ээж: Тиймээ. Чүэ ахын чинь хүү чамтай хамт амьдарна. Чамаас 2 насаар ах. Санаж байна уу? Иа 2 багадаа тоглодог байсан. Чи 5 настай байхад чинь тэднийх хол нүүчихсэн болохоор сайн санахгүй байх. тэгээд үгэнд нь сайн ороорой. Хоолоо сайн идээд, шөнө орой гадуур тэнэж болохгүй шүү. Зза ээж нь тасаллаа.
Би: .............
Заза яахав ганцхан сар юм чинь гүрийнээ. Явж унтийдөө.

Сынхёны талаас:
Утас дуугарах
Би: Байна
Аав: Өө миний хүү гэртээ ирчихсэн үү?
Би: Тэглээ аав. Ямар нэгэн зүйл болоо юу?
Аав: Аан ххэ тиймээ кхммм Чи Ий ахыгаа мэднэдээ
Би: Аан Ий ах яасан гэж? Бие нь өвдөө юу?
Аав: Үгүй ээ миний хүү. Ий ахын чинь ээжийнх нь бие нь муудаад одоо хөдөө явж байна гэнэ. Тэгээд чи Дуниг мэдэх билүү?
Би: Тиймээ Тэсог ахын охин. Тэр охин яасан гэж?
Аав: Харин тэгээд хөдөөнөө 1 сар болох юм гэнээ. Тэгээд охин нь ахлах сургуулийнх болохоор гэртээ ганцаараа байж чадахгүй тэгээд нөгөө нөгөө нө.гөө
Би: Аан за ойлголоо ааваа би асран хамгаалагч нь болох юм байнашдээ тэ?
Аав: Харин тиймээ. Ах чинь гуйгаад байсан болохоор л
Би: Зүгээрээ ааваа
Аав: Тэгээд бас хамт амьдрах хэрэгтэй л дээ
Би: Юууу??
Аав: Харин тиймээ чи гэхдээ танинашдээ ххэ
Би: Би сүүлд 7 настай байхдаа л харсан ааваа түүнээс хойш 13 жил өнгөрсөн байнашдээ ааваа тэгээд яаж шууд хамт амьдрах юм!
Аав: Ойлгож байнаа ойлгож байна. Гэхдээ яаж охин хүүхэд ганцаараа сар байх юм бэ? Иймээ тиймээ юм болчихвол яана? Ах нь гуйгаад байсан юмаа тэгэх үү? Сынхёнаа миний хүү?
Би: Заза ойлголоодоо аав маргааш нүүгээд очиход болно биздээ?
Аав: Тиймээ миний хүү болно. За одоо унтаж амар
Утас тасарлаа
Заза ганцхан сар л юм чинь
Усанд орчоод унтидөөө




A/N
Za yu baitsgaana hha
Gadaad yvaad yun oguulleg edree urgeljluuleh aimr zavgui bailaa. Tgd onoodr irsen bolohoor odor bolgon ng heseg oruulaad yvnaa. Dragiin hesegt ih l gy ym bolnodoo.

Миний царайлаг багшWhere stories live. Discover now