Del 1

12 1 0
                                    

"ERIC!!!Kom her" ropte mamma illsint fra kjøkkenet. "Å hellande hva er det nå da?" Sutret han utålmodig å tasset seg ut fra kjøkkenet i den alt for store nattbuksa si. Hahahha "gå  til mamma gullgutten" sa jeg ertende til han. "Hold kjeft du" nebbet han før gikk tunge skritt gikk ned trappa.
   "Du kan komme inn nå" sa jeg og gikk for å låse døra til rommet mitt. Det går litt tid før jeg får et svar. "Ja kommer du eller?" Gjentar jeg meg selv. Jeg ser bort på vinduet, det er lyst å pent ute. "Kanskje jeg må åpne det først" sier jeg til meg selv og ler lavt for meg selv. "Du var rask med å åpne vinduet må jeg si" slenger han i fjeset mitt. Som den solstråle han er. "Ååååå elsker deg å" sa jeg og hang meg rundt halsen hans. Hjertet mitt begynte alltid å banke fortere da han var i nærheten. "Ja hvordan har baben min det idag?" Spør han og setter seg ned i senga. "Helt fælt uten deg" futrer jeg og slenger meg i den ny oppredde senga. "Hvordan har mann..." sier jeg før jeg blir avbrutt av mamma. "Anna! Eric lurer på om du vil være med til Harry? Så kan du jogge hjem når du kommer dit" "Skal Eric til Harry?" Spør jeg nervøst. "Ja han sier det" svarer hun før jeg hører Eric komme tuslende mot døra. "Du har to minutter om du skal være med"
"Hva er det du stresser sånn for nå da?" Spør jeg Harry med litt irritert stemme. "Vil du at Eric skal vite at vi er sammen?" Spør han stresset og åpner døra. "Nei selvfølgelig ikke" svarer jeg og klør meg litt på låret. "Ja og jeg sa til mamma at jeg stakk til Eric" sa han før han bumpet ut det bittelille vinduet mitt. "Kommer straks tilbake med Eric. Elsker deg babe" sier han og kysser meg gjennom vinduet. "Elsker deg å" svarer jeg før han setter i en spurt bortover mot huset hans.
Harry pov:
Jeg kommer frem til huset mitt, presist for der ser jeg Eric kjøre opp veien med huset mitt. "Takk" hvisket jeg og smilte før jeg prøvde å slukke pusten litt. "Hei bro" sier han og klamrer bildøra bak han. I sikkert 100 km/t han hadde kuttet av et hode med den krafta. "Hei" svarte jeg å stoppet han i trappa opp i døra. "Vi stikker til deg" sier jeg å skubber han litt mot bilen."Nei vi gidder ikke det, Anna er hjemme og" ååhhh bare tanken på Anna gjør meg litt ja you know...hun er så perfekt. Alt med henne er så bra.
Jeg åpnet den falleferdige rusta bildøra til den ellers gamle bilen til Eric og satte meg inni. "Du må gjøre noe med denne kjærra snart, Eric. Den ser jo ut som en søppelhaug jo" sier jeg og skraper av litt drit av setebeltet før jeg hekter det rundt meg. Og ikke nok med at bilen er stygg uten på, men den er enda styggere på innsiden. I baksetene har han sikkert en samling av cola flasker og andre brusflasker.
"Det er noe som lukter vårt hus her?" Sier Eric ute av det blå og begynner å lukte rundt seg som en eller anna rotte. "Er det du?"Spør han å lukter nærme på meg. Jeg kjenner hendene bli klamme å at pulsen stiger. "Ehhm..." Komman hjerne kom på en bra unnskyldning nå. Komman. "Ehhm.. denne T-Shorta har lugget hos dere ganske lenge nå, kan være den har fått litt dere lukt på den" stammer jeg frem og ber om at Eric skal være dum nok til å tro det. Jeg har nemmelig ikke vært med Eric hele ferien. "Ja kanskje det" smiler han og parkerer skraphaugen av en bil på parkeringen vår." Du har mer enn nok penger, kan jeg ikke få en bil av deg da? Er ikke det fair?" Spør Eric og ler en kort liten latter. "Når 3mill personer har sett Dunkirk, skal du få bil av meg." Smilte jeg og tuslet inn i huset. Smilet mitt blir større å større jo nærmere jeg kommer døra.
"Hallo?" Hørte jeg Anna rope fra rommet sitt. "Hei" svarte jeg akkurat som vanlig. Jeg gikk innpå rommet til Eric og satte meg ned i senga. Den var så myk at du nesten sank gjennom den.
Samtale:
H: Nice ass
A: Hahhah ty❤️
H: Kan vi ikke bare si til folk at vi er sammen da?
A: om du vil gå til bestekompisen din å si at du er sammen med søstera hans, så er det greit for meg.
H: Hahah kanskje ikke enda😂
A: nei tror ikke det😂
H: nå kommer Eric, må stikke.
A: snakkes i gangen? Kan ikke jeg få et kjapt kyss når Eric er på toalettet eller noe?
H:selvfølgelig skal du få det jenta mi❤️
A:love you💘
H: love you💘

2 hearts in 1 homeWhere stories live. Discover now