Del 3

1 0 0
                                    

Harry sine nydelige øyne smilte til meg, de søteste, vakreste, mest fantastiske øynene på jord. "Jeg stikker i dusjen" avbryter han meg midt i drømmeland. Jeg kjente suget etter å spørre han om jeg kunne være med å dusje bli større. "OK Anna nå må du gi Harry litt privatliv, litt privatliv" sa jeg inni hodet mitt sånn at tankene skulle gå bort, men neida de tankene var kommet for å bli. Harry gikk ut av døra og jeg hørte baderoms døra lukke seg etterfulgt av en låse lyd. "Fasan, nå kan jeg ikke gå inn" tenkte jeg for meg selv og strakk handa mi i baklomma etter mobilen. Der var det ingenting. En indre stress spredde seg i kroppen min og jeg begynner å freake ut, "hvor i huleste er den forbanna mobilen" sier jeg å begynner å kaste opp dyner og puter som ligger pent i senga. Etter full panikk, som jeg forsatt har setter jeg meg ned i senga og tar en liten pause. Og gjett hva...mobilen lå i den andre baklomma på buksa mi...typisk.
Jeg trykka koden min og bestemte meg for å sjekke hva fansen holdt på med om dagene. Instagram og Twitter måtte jo være de rette plassene for det. Så jeg trykket meg inn på den falske fanbrukeren til meg og Harry og snakket med noen fans. Jeg la ut et bilde av Harry og bestemte meg for å gå på Twitter isteden. På Twitter var jeg på min egen bruker. Det var kommet en ny oppdatering, slik at du kunne ha live stream. Dette måtte jeg jo selvfølgelig prøve ut, så jeg trykket på start og live streamen begynte. Fansene visste ikke at vi to var sammen, men det gikk noen rykter. Jeg lå bare å ventet på at noen skulle dukke opp på skjermen, ikke en eneste en. Dådyrøynene mine var då trøtte og klarte ikke å holde de åpne, så jeg sovnet.
Livestream pov
@harrycutie ser på!
@stylesharry ser på!
*mangen hjertet kommer opp på siden*
@harry.,. Ser på!
Osv. Helt til 2K så på.
"How long have u been together?"
"
"I hear Harry signing"
"I hate u"
    Harry pov
Jeg tar tak i håndkle som ligger på do. "Sweet creature have another talk about where it's going wrong" synger jeg av full hals. Og rufset i håret med håndkle. "Anna!" Roper jeg, får ikke noe respons. "Er det så vanskelig å svare da?" Tenker jeg for meg selv og blir litt små irritert. Går det an? Jeg blir så fort irritert nå for tiden. Sykt irriterende. Jeg røsker opp døra og ser Anna ligge søtt å sove med mobilen satt opp foran henne. Mobilen tikkket inn meldinger og jeg bestemte meg for å ta den opp å se hva hun drev med. Mobilen var helt varm, så den må ha vært i bruk lenge. Jeg snur den og det første jeg ser er meg selv."Livstream" hvisker jeg til meg selv. Før jeg trykker ferdig.
"Anna!" Mumler jeg å dytter litt i hun. "Anna, baby" hun ser opp på meg, sminken er gnidd over hele ansiktet hennes og håret hennes har lagt seg som et reir på panna hennes. "Nå vet alle at vi er sammen" sier jeg og børster bort reiret. Hun ser helt molufonken ut før hun utbryter "DU SA HVA?" ansiktsuttrykket hennes gikk frå å være trøtt til 100% våken. "Føkk livstreamen" sier hun å tar hendene opp mot hodet og klemmer på kinnene. Hun ser først ned i bakken så opp på meg. "Jaja, da kan vi iallefall gå sammen på gata" sier jeg og prøver så hardt jeg kan å være positiv. Egentlig var dette helt OK at det skjedde. Det eneste jeg er litt redd for er Eric, liksom  vi er bestekompiser  så er jeg sammen med søstera hans. Greitt, jeg får leve med det i en måned, etter det skal han flytte til faren hans i Norge for å prøve å komme gjennom med musikken.
     "Anna, dette er jo positivt da. Ikke tenk på Eric han flytter snart, han er 19 år han klarer å takle dette." Jeg prøvde alt jeg kunne for å få henne til å se saken fra en annen side. "Harry, jeg elsker deg så mye" sier hun før hun kaster seg over meg og kysser meg mykt. Takk. Hun piller meg litt i håret før hun rusker det til. Åååååå jeg så hadde brukt så lang tid på det. Hun likte det visst slik da, siden hun fikset det selv.
    "Anna, jeg elsker deg også så mye" sier jeg i mellom kyssene. *DING DONG* sier det nede fra døra. Anna ser stresset på meg og heiser ene stroppen på BH'en opp på skuldera hennes. Jeg reiser med rolig opp fra senga og jogger ned trappa. Personen får tid til å ringe to ganger på døra før jeg åpner. "Kendall!" Sier jeg i sjokk og åpner døra litt mere. Jeg står der med åpen munn og sier ikke en dritt. Stemmen min bare stoppet å virke. "Hei Harry, lenge siden sist" sier hun å lenger seg litt mot døra slik at jeg må holde den bedre. "Hvorfor er du her?" Spør jeg forundrende og ser henne dypt inn i øynene. "Jeg er på noe Victoria Secret event, så jeg tenkte å stikke innom å si hei." Bildene av Kendall gå ned catwalken med de andre modellene kommer opp i hodet mitt, deiligt. Tenk at vi to har vært sammen"Ja vil du komme inn?" Spør jeg og stiller meg sideveis som et hint av at hun kunne komme inn. "Ja gjerne" svarer hun å stiger inn.

2 hearts in 1 homeWhere stories live. Discover now