DÜĞÜN

3 2 1
                                    

Dikkat çekmemek için arkalarda boş bi masaya ilerledim. Şimdiden dikkatleri üzerime toplamanın bir anlamı yoktu. Tuzlada şık bir kır düğünündeydim.eski sevgilimin düğününde... Ve tabiki buraya o şerefsizi ve kaltağını tebrik etmeye gelmemiştim.

Yaklaşık 20 dakika sonra gelin ve damat davetlilere hoşgeldiniz demeye indiklerinde Görkem beni fark etti. Nişanlısına bir şeyler fısıldadıktan sonra aceleyle yanıma geldi

"Burda ne işin var?!"dedi kimsenin bizi duymamasına özen göstererek

"Aaaaa çok ayıp, tebrik etmeye geldim tabiki" yalandı, hemde çok büyük bir yalan

"Davetli değilsin seni çok kolay dışarı attırabilirim"

"Yapamazsın Görkem, bunu sende biliyorsun" dediğimde gayet inandırıcıydım

"Sessizce oturup kimseyle konuşmayacaksın ve erkenden defolup gideceksin"dedi ve arkasını dönüp gitti. Oysa benim bu gece için oldukça güzel planlarım var.

Evet denilmiş, Pasta kesilmiş ve takılar takılmıştı. İçimdeki intikam ateşi alevleniyor ve kendimi frenlememi zorlaştırıyordu.

Görkem beni geçen yıl aldatan şerefsiz sevgilimdi. 6,5 yılımı yiyen pislik herifin tekiydi. Ayrıldıktan hemen sonra beni aldattığı kadınla nişanlanmıştı ve az önce de evlenmişlerdi.

Aradan geçen onca aya rağmen bunu atlatamamıştım. Ayrılmamızı değil, aldatılmayı sindirememiştim.

"Gece burda ne işin var, Görkem seni gördü mü?!"ve işte Görkem'in köpeği Hakan

"Gördü"dedim, şuan gerçekten onunla uğraşmak istemiyordum. O da tahminimce Görkem'in yanına gitti.

Işte şimdi tam sırasıydı, aylardır beklediğim o an gelmiş çatmıştı. En ufak hatada herşeyi batırabilirdim. Ama bunu yapmayı o kadar çok istiyordum ki! Yapıcaktım...

+++++++++++++++++
Selam!
Hikayeme destek olur arkadaşlarınıza önerirseniz ve yorum yaparsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim♥♥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 30, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın Karanlık Tonu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin