The perfect date, the perfect night.

189 13 4
                                    

Ik glimlach en kijk hem aan. Ik voel een traan langs mijn wang rollen, en nog een en.. "Ja.. Ik vertrouw je Justin." Fluister ik zachtjes. Hij glimlacht en kust mijn tranen weg. Een voor een. Damn. Is dit een droom? Hij staat op en pakt mijn hand vast. "Let's go Gina." Ik knik en sta op. We lopen hand in hand naar de plek waar de trein stopt. Guess what? De trein stopt net. "Lady's first" zegt Justin. Ik glimlach. "Gentle man.." Ik ga naar binnen. "Waar zullen we zitten?"

Als we er zijn stappen we uit. Mijn ogen worden groot als ik het zie. Het is zo mooi.. Ik voel twee stevige armen om me heen van achter. Ik glimlach breed. "Het is bijna net zo mooi als jou." Fluistert Justin in mijn oor. Ik bloos. Het is zooo mooi. Ik zou het proberen te beschrijven: Een waterval, helder blauw, gras met bloemetjes en drie grote picknick kleden. Jep, simpel maar toch perfect. Ik ben gewoon niet moeilijk. Ik voel hoe Justin me optilt als een bruid en ik zie dat hij naar het water loopt. "JUSTIN NO!" Gil ik. Ik schop met mijn benen in de lucht. Hij lacht. "Zeg dat je me wilt." Zegt hij lachend. "IK WIL JE JUSTIN IK WIL JE. ZET ME NEER OP DE GROND!" Hij lacht en zet me dan veilig neer op de grond. Ik oogrol. "Asshole." Ik pruil en ga nep boos op het kleed zitten. Hij komt naast me zitten. "Give me a kiss." Zegt hij. "Nee." Hij grijnst eventjes en gaat op me zitten. "Give me a kiss, anders kietel ik je." Ik zucht en druk snel een kusje op zn mond. "Noem je dat een kus?" Hij grijnst. Ik grinnik en druk dan een lange kus op zijn mond terwel ik in zijn onderlip bijt. Ik kijk hem aan. Hij is zo sexy.. Ik kijk in de picknick mand en grijns als ik chocolade zie, die kan ik mooi straks gebruiken.

WAARSCHUWING: DIT IS 12+ EN ALS JE NIET VAN ZULKE SCENE'S HOUDT MOET JE NU OOK STOPPEN MET LEZEN. JE MIST NIKS BELANGRIJKS ALS JE DAN HET VOLGENDE HOOFDSTUK VERDER LEEST!

Het word al donker, de rest is al naar het hotel en de camera mannen zijn weg. Het word dus tijd voor mijn plan. Noem me een slet, maar je moet weten dat dit de eerste keer is dat ik het zo snel met een jongen ga doen. Maar justin is speciaal. Ik wil hem geven wat ik heb. Ik pak de chocolade. "Ga liggen." Beveel ik Justin. Hij grijnst even en bijt sexy op zijn lippen terwel hij gaat liggen. Ik ga op hem liggen en druk mijn lippen op die van hem. We zoenen zacht en teder, maar na een tijdje zoenen we wilder. Hij likt over mijn lip heen en ik open mijn mond een stukje. We tongzoenen en ik ga met mijn hand richting Jerry. Ik aai over hem heen en Justin kreunt tegen mijn lippen aan. Ik voel zijn hand richting mijn kont gaan en hij knijpt er in terwel hij mij tegen zichzelf aan drukt. Ik verbreek onze zoen even en doe zijn shirt uit. Ik pak de chocola en breek er een stukje vanaf. Ik maak er nog kleinere stukjes van en leg die neer op zijn boven lijf. Ik begin vanaf boven aan de chocolade te eten. Ik druk ondertussen zuigzoenen. Als ik bij zijn onderbuik aan kom eet ik de chocola op en begin dan daar te likken. Ik voel Jerry harder worden en Justin kreunt hard. Ik rits zijn broek open en doe die naar beneden. Ik doe zijn boxer met mijn tanden maar beneden en Jerry springt tegen zijn buik aan. Whoa. Dat ding is 23 cm schat ik.. Damn. Ik bijt sexy op mijn onderlip en begin Justins ballen te maseren terwel ik de top van Jerry zuig. "Gina.. Dont tease." Kreunt Justin. Ik grijns en begin hem te pijpen en af te trekken. Als hij bijna komt stop ik. Ik pak mijn mobiel en zet "Trumpets" van Jason Derulo op. Ik begin sexy voor Justin te strippen op de maat van de muziek. Hij kijkt naar me terwel hij zich zelf aftrekt. Ik gooi mijn bh op de grond en mijn string ook. Ik loop sexy naar hem toe maar hij trekt me snel op zich. Ik kreun als ik Jerry tegen mijn "poesje" aan voel. Justin pakt snel een condoom en doet die om, vervolgens draait hij ons om en begint hij mijn nek te zoenen. Ik kreun als hij mijn gevoelige plek gevonden heeft en hij begint te zuigen. "Ugh justin damn." Kreun ik in zijn oor. "Are you ready babe?" Ik knik en ik voel hoe hij langzaam in me gaat. Ik voel pijn. Nee dit is niet mijn eerste keer, maar uhm weetje hoe groot dat ding is? Als hij helemaal in me zit zoent hij me nog even en begint dan hard te stoten. "JUSTIN." Kreun ik. "Ja babe.. Kreun mijn naam.." Zijn voorhoofd is bezweet en hij gaat steeds harder en sneller. Ik kreun hard en zet mijn nagels in zijn rug. Ik kras zijn rug open en kreun hard. "JUSTIN GOD DAMN YEAH PAPPI RIGHT THERE OHH YES FUCK ME." Kreun ik hard. Na nog 5 keer hard stoten komen we beide. Ik hijg na en hij rolt van me af. "That.. Was.. Amazing.." Fluistert hij hijgend in mijn oor. Ik knik en hijg. Ik druk mijn lippen op die van hem en zoen hem kort, dan sta ik op en kleed me aan. "Laten we terug naar het hotel gaan babe.." Zegt Justin als we beide zijn aangekleed. Ik knik. We stappen in de auto die ze voor ons hebben achtergelaten en Justin rijd naar het hotel. Eenmaal daar aan gekomen plof ik moe op het bed. Justin komt op me liggen. "Ben je klaar voor ronde twee?" Hij grijnst. Damn. Wilt hij soms dat ik niet meer kan lopen? Ik grijns en knik.
-
Damn it, ik weet zeker dat Justin een beest is in bed :D wat vonden jullie er van? Ik ga verder na 1 vote en 2 comments.
Love you guys! Xo

Are You The One? (Dutch Justin Bieber fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu