1.Kapitola

101 9 2
                                    

Kráčam po námestí v Bratislave a prezerám si výlohy. Zastavím sa pred jedným obchodom ktorý hľadá brigádnika. Myslela som si, že to je jednoduché zarobiť si peniaze na budúcnosť. Vždy to robili rodičia ale od tej doby čo som sa dostala do posledného ročníka som začala uvažovať nad tým čo so mnou vlastne bude. Všetký baby túžia po tom ako budú mať krásne nechty a sedieť vo veľkej kancelárii a, že sa do nich zamiluje šéf a povýši ich. Ale o tom to nie je. Realita je krutá. Vedela som že to nebude len tak. Že príde niečo čo ma dorazí. Ale vravela som si " Emma si silná a zvládneš všetko. "
Toto som si vravela celé 4 roky ( najhoršie 4 roky ) môjho života.
Napokon som sa rozhodla robiť skúšky na medicínu. No ale stále je tu problém. Finančný problém.

" Ty si trafená ! " vykríkla moja najlepšia kamoška s cigaretou v ruke

" Ty chceš padnúť vážne na dno ? "

" Nie len...len... "

" Len čo ? Pozri to nie je ako vo filmoch, že nacupkáš tam a vrhne sa na teba nejaký fešný doktor. Ty akurát tak budeš vytierať zadky. "

" Kto chce ísť na Mediku ?! " spýtal sa Kubo

" Miss ja to dokážem. "

" To fakt ? Počúvaj ja som videl všetko ale toto ? Predstav si ako niekomu zašíva zadok !!! " Kubo sa nahlas začal rehotať a vytrhol Vanese cigaretu z ruky

" Haha....nič vtipnejšie vás nenapadne ? Tak napríklad čo bude s vami ? "

" No to je jasne ! "

" Kubo skôr ako začneš premysli si to ! " varovala ho Vanesa

" A inak sme sa dohodli, že v takýchto situáciách rozprávam je ! "

" Ja som myslel, že to platí len na políciu. "

" Nie !!! Ale no tak Emma prosím. Poriadne si to premysli a neurob nejakú kravinu. Prosím ! "

" Tak dobre. "

Večer som nemohla zaspať. Počúvala som hádku rozzúreným susedov a mojich rodičov. Hádali sa zase o to kto vychováva lepšie moju sestru. Natália je odomňa mladšia má len 14 a práve sa začala dosť flákať a robiť rôzne somariny tak ako sa patrí v pubertálnom veku.
Nakoniec som zaspala až o jednej ráno.

" Kde si zase bola ?!! " naštvané hučal otec. A práve vtedy som sa prebudila.

" Čo sa staráš ?! "

" Ja sa buďme starať moja milá ! "

" Jasné !!! Celých 14 rokov si robil ako by som nebola tvoja. Všetko bolo prednejšie ako ja a zrazu teraz sa o mňa zaujímaš ?! " povedala nasrane a zavrela sa hore v izbe

Už fakt ničomu nechápem. A myslím, že čo hovorila Vanesa nie je moja vec. Že klesnem na dno. Ja už nemusím. Už som tam !!!

Nezvestná Where stories live. Discover now