5.Kapitola

41 4 0
                                    

Dni išli rýchlosťou vetra a Emma stále bola pohrešovaná. Rodičia sa o ňu začínali báť. Preto bežali na políciu.

Vanesa zase myslela na najhoršie. Vedela už totiž o hádke s Romanom ktorý má psychické problémy čo znamená že dokáže vyletieť.
Vedela čoho je schopný sama to zažila na vlastnej koži.

Jej spolubývajúca Sára bola vo veľkom strachu. Preto sa začala hrabať v jej veciach aby zistila viac...

SÁRA :

" O Emmu som mala vážne strach. Viem len že v noci chodila neskoro domov a potom si ešte s nejakým chlapom písala ale neviem s kým. No ale asi to bude Roman posledné dni sa doslova nenávidia. "

" Ty si úplne debilný alebo ?!! "

" Čo zase po mne vyvreskuješ ?! " zvýšil hlas Roman

" Ja viem že si to bol ty !!! To ty si jej niečo urobil ! "

" Hrabe ti ?! Ja som z toho úplne na dne. "

" Na tvoju hru som ti raz naletela, druhýkrát sa to už nestane. Rozumieš ?! "

" Vieš čo prečo ma rovno neudáš keď si myslíš že som to bol ja ? "

" Už sa stalo ! Roman, toto ma fak už nebaví. "

" Aleeee...Vanesa !!! Počkaj ! "

O pár minút na to si pre Romana prišla kriminálka.

" Myslite že to bol Roman ? " nejakým čudným hlasom sa ozvala Sára

" Viete moja rodina pozostáva z viacerých právnikov čo znamená že takéto prípady sú súčasťou bežného život. "

" Ako to myslíš ? " ozval sa Kubo

" Ja viem bude to čudne ale čo ak to nebol Roman ? "

" A kto by to tak mohol byť ? "

Vanesa si sadla na lavičku pri Dunaji na ktorej sedávala s Emmou a začala rozmýšľať.

Zatiaľ čo v pozadí zneli hlasy ktoré sa hádali ona bola celá niekde ďaleko.
Napokom sa zodvihla a tvárila sa že neplače kráčala smerom ku ceste. Jediné čo počula v nasledujúcej chvíli bolo : " Vanesa !!!! Stoooooooooj !!!!

K tomuto chcem len povedať že práve tu na konci sa príbeh začína zamotávať. Je tu človek ktorý tuší kto stiahol aj tu najmenšiu stopu po Emme a práve toho človeka musel ten dotyční odstaviť.

Pokračovanie na budúce !!!
Verte mi ešte sa to poriadne zamotá ! ☝️

Nezvestná Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang