10 perc. Ennyi telt el Joker ájult állapota után.
15 évvel ez előtt.
Az iskola első napja. Természetesen Jack már korábban is járt iskolába de az csak egy Álltalános iskola volt melynek végeztével új iskolába kellett folytatnia tanulmányait mint mindenki másnak. Nemtudta hova szeretne járni mi szeretne késöbb lenni csak minnél hamarabb be szerette volna fejezni az iskolát.
Eszerint válogatott magának iskolát és írta meg a vizsgát késöbb. Felvették egy Szakközép iskolába kereskedelmi szakra.
**
Tehát,első nap. Jack nem volt kimondottan jógyerek de azért annyira rossznak sem volt mondható.
Az évnyító az iskola hatalmas udvarán volt megtartva. A gyerekek végig sorakoztak osztályok szerint majd a tanárok megkezdték évnyitó beszédüket. A beszéd végeztével a diákokat felkísérték az osztályterembe,hogy megkapják az ellenőrző füzetüket és megkapják a szükséges információkat a tanévről.Jack mindig is egy magánakvaló gyerek volt csak a megfelelő körökben nyitott a világ felé.
Megszokott módon beült egy padba,padtársa nemvolt.
Látszolag mindenki elkezdett barátkozni beszélgetni,Jack csak ült halkan és várta a történéseket.
Megkapták a diákok az ellenörző füzetüket majd beszélgettek ki honnan érkezett stb. Mikor Jackre került a sor mindenki őt bámulta mintha ha észre sem vették volna őt eddig. Nagyon fusztrálta ,hogy mindenki bámulja de valamit mondania kellett.
-J..Jack vagyok-dadogta a fiú.
Jack Napier.
Furcsálta a tanár hogy Jack mindössze ennyit tudott kinyögni de nem bántotta a fiút azzal,hogy várja további mondanivalòját mert látta,hogy nem szìvesem beszél.
A nap további részében a diákok megtudták az évvel kapcsolatos tudnivalòkat majd haza engedték õket.
**
Jack napjai teljesen àtlagosan teltek az elsõ évében nemvolt tulsok kivetni való dolog benne, igazi kamasz fiu volt mint a tobbiek.
Eltelt egy év. Jack..beleszretett egy lànyba. Sajnos jott a nyari szünet igy nem sokat tudtak beszélni, és Jack sajnos..rossz tàrsasàgba keveredett.
Nemtudott sokszor csak a szeretett lànyra gondolni de késöbb màr ebbe is kezdett belefeledkezni, mikor jott az, hogy kirabolnak egy boltot..Eljött hàt a nap, a nap ami megvàltoztatta Jack eddigi nyugalmas életét. Baràtai megtervezték az egészet, csinàltak A B terveket, azthitték biztosra mennek. Aznap éjszaka Jack és tàrsai talàlkoztak Gotham egyik sötét utcàjàban melynek sarkàn az a bank volt, amit kirabolni szerettek volna.
Elindultak, a léptek hangja a sötét utcàban akàr az ablakon kopogó esõ cseppeké. 10-en voltak, 3-an hàtulról jöttek és màsztak fel a tūzlétràn, hogy hàrom különbözõ pontból figyeljék a terepet, õk voltak az õrszemek. Ujjabb hàrom ember oldalt ment be az ablakokon, hogy az elsõ ajtót akadàlymentesen, a riasztókat kikapcsolva kinyithassàk. A màsik négy ember köztük Jack elõl mentek be, zsàkokat szorongatva amibe majd a pénzt pakoljàk. Sikeresen, akadàlymentesen ment minden, amikor hat rendõr autó megjelent. Fred aki Jackel volt felhìvta az õrszemeket idegességében, hogy miértnem szóltak, ekkor jött rà, hogy beszart a rendszer és ami elektronikusan mūködik, elromlott.
Ki akartak menekülni de a rendõrök elõkaptàk fegyverüket és letartóztatàst kiabaltak. A fiúk elbùjtak, Jack, Fred mellett guggolt. Fred ràmosolygot, elõre vette a tàskàjàt és jack meglepetésére elõhúzott egy 9mm-es pisztolyt. Jack nagyon megilyedt de közelsem annyira amikor Fred megragadta a nyakàhoz szórìtotta a pisztolyt és felàltak.
-Eldobni, különben megölöm!-orditotta Fred.
A rendõrök leengedték a fegyverüket, Fred kiràncigàlta Jack-et az elsõ ajtón,
ekkor elõrelépett egy rendõr, gyors hatàrozott mozdulattal, agyonlõtte Fred-et a vére Jack arcàra tapadt. Fred holtan esett össze, ijedtségében jack is összerogyott. A rendõrök bementek tàrsaiért, amikor a hatàrozott rendör a földön síró Jackhez szaladt.
-Semmibaj, vége van-törölte le a vért Jack arcàról
-A nevem, Gordon felügyelõ.
Ekkor elõrelépett a bank tulajdonosa Mr.Wayne mellette egy kisfiúval.
Jack felnézett, ekkor a kisgyerek testébõl kirajzólodott egy nagy denevér ember teste aki elõreugrott Jack felé.**
Joker felhörgött àlmàból és körülnézett, Dr.Quinzel ijedten meredt rà.
-Én, nemtudtam...
-Shhhh-szakìtotta félbe Joker.
Ezt senkinek sem szabad megtudnia...
Doktornō...-szólt nyàjasan.
Vigyen ki innen és én cserébe mindent megadok magának ami kell és mindent elmondok amit tudnia kell...kérem..keressen meg valakit...õ mindenben segìt majd...**
Hatalmas robbanàs hallatszott az ajtón, màsnap reggel joker szobájaba három fegyveres katona ment be és oldoztàk el a férfit.
-Álj àlj..-szólt Joker miközben nyújtottàk felé a fegyvert.
-Valaki...elhozta a késemet?
-Uram-szólt közbe egy férfi aki belépett a szobàba. Vajszìnū öltonyben volt vajszìnū nyakkendõvel, fekete inggel. Barna bõrū jó tartàsù kopasz férfi volt.
Joker megbìzottja volt, Joker legjobb embere, akiben a legjobban bìzott.
-Michael...-szólt nyàjasan a bohóc.
-Tudtam ha küldök valakit...te ott leszel majd...nem véletlenül vagy a legjobb emberem..-mondta a bohóc mikozbe megcirógatta a férfi arcàt éppen, hogy csak hozzàérve, majd elvette a kést amit Michael hozott neki. A kés pengéje 10 centi volt a nyele kb 5, a nyele lilàra volt feste, sötét lilàra és teljesen a marokhoz volt formàlva, a penge, aranyból volt tökéletes pontossàggal élezve és tūhegyes volt.
Joker kilépett és végig ment az elmegyógyintézet folyosóin.
Akàrhànyszor körbenézett fegyveres katonàkat làtott, és földön heverõ àpolók, õrök holttestét. A fal mindenhol csupa vér volt.
Mikor a bohóc az utolsô ajtóhoz igyekezett egy àpoló szaladt és àlta el az útjàt. A katonàk emelték a fegyverüket de Joker leintette õket.
A férfi egy kést szorongatott a kezében.
-Nem megy innen sehová-dadogta ilyedten a férfi.
-Nocsak...az igazgató ùr-nevetett a bohóc
Odament a férfihoz kiràntotta kezébõl a kést és a nyakàhoz szórìtotta a sajàtjàt.
-De rég vàrtam erre-mondta halkan
-A pengémet újra hasznàlhatom-hallatott egy gyerekes kacajt a férfi
Végül belenézett az igazgató szemébe.
A két szempàr miliméterekre voltak egymàstól. Joker az igazgató füléhez egész közel vitte a szàját, majd ìgy szólt, ridegen és nyàjasan.
-Mondja csak...igazgató úr..mondja...
miért ilyen komoly?-azzal a kést beleszúrta az igazgató nyakàba és szinte màr lefejezte mikor a férfi holtan esett össze elötte. A torkàból ömlött a vér, és a rossz epìtészet miatt végig csúrgott a vére a folyosón amerre lejtett.
Joker kiment az ajtón ahol fekete autók vàrták õt.
Beleszippantott a levegõbe majd beszàlt az autóba, Michael pedig utàna.-Otthon édes otthon...különben erõs fülledt volt a levegõ odabent, éreztétek?-érdeklõdött a bohóc
-Minden rendben ment amìg tàvol voltam, Mike?
-Minden, uram. Teljesen úgy mūködik minden ahogyan akkor mielött elment.
-Miért nem jobban?-fintorgott a bohóc.
Erre Mike màr semmitsem tudott mondani.
30 percet utaztak amikor végre egy romos epülethez gurultak.
Joker kiszàlt és vele együtt a maffia összes tagja.
-A làny?-fordult Joker, Mike-hoz.
-Màr vàrja uram.-felelte
Azzal Joker megropogtatta ujjait, besétált a romos kapun, kidöntötte a bejàrati ajtót a helyérõl miközben probàlta kinyitni. A hàz nagyon régi, omladozó àllapotban volt. Bevizesedett fadeszkàk, penészedõ falak, hatalmasra nõtt gaz a kertben.
Joker bement egy szobàba, levette ruhàjàt, felhùzott egy fekete hosszú nadràgot és mindkét kézfejére lila kesztyūt húzott.
Àtlàtott a màsik szobàba ahol egy asztalon kikötözve, neki hàttal, egy szõke, szemüveges fiatal nõ feküdt rémülten.
Joker nagy levegõt vett es elindult a nõ felé.
YOU ARE READING
The Joker
FanfictionJoker rejtélyes története. Hogy történt? Egy pszichopata,rengeteg halott. Joker tudja ki õ? Vagy talán fogalma sincs? Mi okozhatta,hogy megszületett egy õrült,kiszámithatatlan,gátlástalan, pszichopata? A történet nem teljesen hû a DC képregények/fil...