Már megint Joker

255 11 2
                                    

Lövöldözések zaja tölti be a Gothami kikötõt. A rendõrség és a mafia tagok összecsaptak. Mindkét féltõl több tucat ember fekszik a földön vérbe fagyva. Látszòlag a mafia tagok egy épületet pròbálnak védeni ami a hátuk mögött van. Az épület egy régi műhely ahol az elromlott,meghibásodott csónakokat,hajókat javìtottak.

-Uhm-nyögött fel a 62 éves Deril aki már 30 éve üzemelteti a mûhelyt.
A hátára fordult,a feje vérben tocsogott. Az orrábòl a szájábòl es a halántéka körül vér özönlött. Bal szeme bedagaddt a masikbòl vér csordult. Megverték. Pròbált ránézni támadójára aki odébb állt,hogy a szobában szabaddá tegye az ajtót.
Közben a kinti lövések zaja szûrõdött be a házba amit a mafia tagok védtek nagy erõkkel.
-Nem tudok semmit,esküszöm-mondta már már könyörögve a férfi.
-Òò elhiszem-szòlt egy rideg nyájas hang az ajtó túl oldaláròl.
Az ajtòn besétált egy körülbelül 180-190 centis alak. Lila kabát szerûség volt rajta alatta fehér ing mellkhas-ig ki gombolva. A testén tetoválások voltak. Az arca egy bohocéra hasonlított. Hosszú,elegánsan hátrafésült zöld haja,fehér bõre és vérpiros szája volt latszólag mosolyra készen.
A bohóc elmosolyodott és fémbõl készült fogsorán megcsillant. A holdfény ami egy ablakon át szûrõdött be.
-De tudja én ezt élvezem,persze csak ha én csinálom. De sajnálom,hogy az emberemre kellett hagynom a munkàt,más dolgom volt- Azzal hátranézett és az ajtò mögött két hulla volt. Két rendõr hulla. Az egyiknek el volt vágva a torka egész mélyen a másiknak ki volt vájva a szeme,csordult belõle a vér és a hasa is fel volt vágva. A hullák egymàsnak voltak döntve mint valami beteges szerelmes pár. A hasonlóság az volt bennük hogy egy szikével mindkettőnek mosolyra volt húzva a szája.
-Na tápászkodj fel vénember-szólt a bohóc.
Deril megpróbált felállni és a falnak támaszkodni. Alig bírt a lábán állni,iszonyatos fájdalmai voltak.
A bohóc közelebb lépett az orruk szinte összért.
-Te már nem kellesz,tudom hogy semmit sem tudsz. Életben hagyhatnálak hisz minek is öljek meg egy bolond öregembert? Jah tudom!
Mert élvezem-mondta nyájasan mosolyra huzott szájjal és kacagott eggyet. Azzal a lendülettel belemélyesztete fém fogait Deril nyakába amiből vér fröcskölt,kitépett egy darabot majd a földre köpte. Deril holtam esett a bohóc lábai elé.
-Na itt már nincsen dolgunk-azzal megfordult kiment az ajtón aztán a hátsó kijáraton ahol az ő saját sport autója várta természetesen lilára festve az oldalára írva zölddel,hogy Joker. Nagy gázt adott és elhajtott. Otthagyta társait akik harcot vívtak a Gothami rendőrséggel. A rendőrök felfigyeltek Joker hirtelen távozására és a nyomába eredtek. Szíréna és motor hang töltötte be Gotham utcáit.
Joker menekült,3 ember préselődött a szélvédőre mikor lassítás nélkül áthajtott egy zebrán. Az egész szélvédőt vér borította. Utcáról utcára száguldott. Még egy embert felkent egy ház falára,szinte semmi nem maradt belőle csak vér. A mosoly szinte ráfagyott Joker arcára,megint meglóg.
Megcélzott egy hidat amit a távolban pillantott meg. Azon átmegy és elrejtőzik valahol. Felgyorsított,padlogázt nyomott nevetett a jobb kezével rácsapott a kormányra,felhajtott a hídra és bumm..
A lila sportautó leesett a hídról egy becsapódás következtében es elsulyedt az alatta tátongó vízben.

Kikászálodott a partra,már csak kúszni maradt energiája a sáros levelektől tele parton. Köhögött egy párat majd a hátára fordult.
Csurom víz volt,felnézett a sötét égboltra,behunyta a szemét,vérvörös pofáját mosolyra húzta és elájult.

Na azt hiszem ennyi lenne az első része ennek a kis irománynak,mondhatni prológusnak,eztán jönnek majd az igazi bonyodalmak,a történet kezdete. Ha kiváncsiak vagytok Joker miért is Joker,mi történt az ájás után akkor várlak benneteket a következő "fejezetben" addig is szép napot mindenkinek:) (lehet hogy még ma felrakom de legkésöbb másnap fent lesz)

The JokerTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang