2.kapitola

4 0 0
                                    

Někdo po mě hodil psaníčko. Otevřela jsem ho a tam stálo: 

Doufám že ses do něj moc nezakoukala. 

                                                               -Felix 

Podívala jsem se na něj koukal na mě jako bych mu zlomila srdce už teď. Ne! Nikdy!

Vzala jsem tužku a papír a odepsala jsem mu:

Ne. Miluju tebe a tak to taky zůstane.

                                                             -Aby

Hodila jsem to po něm a on si to ihned přečetl. Až si to přečetl se na mě podíval a usmál se.

 Začala jsem se zase zajímat o Maxe. Když si všiml, nebo mu to konečně docvaklo že "asi" chodím s Felixem, tak se chvilku tvářil nechápavě, ale pak to zase vyměnil za ten jeho krásný úsměv.

Zbytek vyučování proběhl rychle a když už konečně zazvonilo, vyšla jsem ze třídy. Felix dneska bude se svými kamarády, proto po zvonění hned vyběhl ze třídy.

Nedávám mu to za zlé. Nepatřím mezi ty holky, co chtějí být se svým klukem každou minutu. Musím mu dávat i trochu volnosti. A to taky dělám. 

Holky šly na oběd a já jediná mám oběd doma, takže potom půjdem ještě k nám. Stála jsem před tou jídelnou a čekala než uvidím ty tři blázny. 

Jen tak jsem si stála, než na mě někdo nepromluvil: ,,Ahoj, Aby že?" ten někdo byl Max. Prudce jsem se na něj otočila a asi vyskočila tři metry vysoko.  ,,Ahoj, jo. A ty jsi... Max?" ukázala jsem na něj. ,,Jo." upíral na mě ty svoje krásné hnědé oči. ,,Ehm... ty a Felix... jste spolu?" zeptal se nejistě. ,,Ano." přikývla jsem. Postřehla jsem že trochu posmutněl, ale zase ukázal ten svůj úsměv. ,,Tak zatím... Aby." usmál se a odešel. Nechápala jsem proč tak rychle odešel. 

Otočila jsem se a tam stály holky a zabíjely mě pohledem. Nechápavě jsem na ně zírala. ,,Ty máš tak krásný vztah s Felixem a teď tady randíš s Maxem?" vyštěkla Millie a to jeho jméno jykoby odplivla.

Aha, o to jde! 

,,Holky, on mě oslovil a zeptal se mě jestli chodím s Felixem-" začala jsem, ale Kattie mě vyrušila: ,,Doufám, že jsi neřekla: ne."

,,Samozřejmě jsem řekla že ano." řekla jsem. 

Všechny se na mě usmály a objaly mě.

,,Já věděla že Felíska nikdy nepodvedeš." zašeptala Lilly.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 07, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Proč mi tohle děláš?Kde žijí příběhy. Začni objevovat