Vzbudil mě příšěrný sen.
,,Aby! Volám na tebe celou věčnost!" volá na mě mamka ze zdola, ,,Jestli chceš stihnout ten sraz s Katie, Lilly, Millie a Felixem tak pohni!"
Protočila jsem očima a zapla mobil. No jo! Na to abych to stihla mám jenom 10 minut! Pitomej sen!
Ihned jsem se začala oblíkat a česat. Zkrátka všechno co má holka ráno dělat.
Doběhla jsem na místo srazu a vidím jak Katie, Lilly, Millie a Felix jdou směrem ke škole.
Ihned jsem se za nimi rozběhla a když jsem je konečně doběhla tak jsem spustila: ,,Ahoj, proč jste na mě nepočkali? Já bych přišla."
,,Promiň." zasmála se Katie.
Když mě Felix uviděl ukázal mi ten nejkrásnější úsměv na světě. Vrhla jsem se mu okolo krku a on mě vášnivě políbil. Jo, zapomněla jsem vám říct tohle: Chodím s Felixem!
,,Ahoj kočko." zasmál se mi do ucha. ,,Dobrý den, pane fešáku." zašeptala jsem mu do ucha já.
,,Hele vy hrdličky, aby jsme to stihli do školy musíme jít." zasmála se Millie a Lilly s Katie si s ní plácly.
Zčervenala jsem myslím až za ušima a odlepila se od Felixe.
Šli jsme do školy, ale to by nebyl Felix kdyby mě nedržel za ruku.
Jo a dneska by měl do školy přijít nový kluk. Max myslím... jo Max Underwood.
(VE ŠKOLE)
Jako vždycky jsem si sedla vedle Katie.
Přišla paní profesorka, je moc hodná.
,,Dobrý den, třído. Dneska má přijít do školy nový kluk." začala když v tom někdo zaklepal. ,,Á tady ho máme. Pojď dál Maxi."
A do třídy vešel asi Max. Teď jsem nevnímala nic jen jeho krásný pohled, kterým na mě koukal.
Prohrábl si svoje krásné hnědé vlasy a usmál se na mě.
Na ten úsměv bych se mohla koukat pořád, kdyby mě nevyrušila Katie.
,,Prosimtě co to sakra děláš? Úplně nad ním slintáš. Máš Felixe, proboha!"
No jo... a co Felix?!
ČTEŠ
Proč mi tohle děláš?
RomancePříběh je o šestnáctileté Aby Wilsnové. Do Abyny třídy přijde jeden kluk do kterého se okamžitě zamiluje, ale už má přítele. Co udělá? Varování: Kniha obsahuje vulgární výrazy.