Acolo era toata gasca fratelui meu.
Eu: CE S.A INTAMPLAT?
Geo: Cand am incercat sa iau ibricul au cazut niste cani.
Eu: M.ati speriat... Si acum de ce va uitati asa la mine?Toti ma priveau cu un zambet pervers mai putin Geo si Miha.
Cris: Iti sta bine in pijamalele astea. Sa le porti mai des!
Adi: Parca e mai cald in camera!Atunci mi.am dat seama ca sunt imbracata destul de provocator.
Din perspectiva lui Edi:
"Voi incerca sa o evit si sa o ignor pe Mony, chiar daca imi este foarte greu." Chiar atunci ea intra speriata in bucatarie dupa ce s.a auzit o bubuitura provocata de fratele ei. Era imbracata intr.o pereche de pantaloni foarte scurti, prea scurti, care iti incingeau imaginatia. " Cum naiba sa o ignor cand ea apare imbracata asa?" . Ii vad pe cei 2 prosti, Adi si Cris, cum se holbeaza la ea.
Cris: Ia fa o pirueta sa te vad mai bine!
Edi: Daca iti dau un pumn iti joaca dintii sarba.n gura! spune el nervos, iar ceilalti chicotesc.
Cris: Am glumit... spune el usor speriat.
Geo: Du.te si schimbate. Plecam in 20 de minute.
Eu: Toti?
Geo: Da! Nu mai este nicio problema daca se afla ca esti sora mea.Din perspectiva mea.
Am iesit din bucatarie, fara sa ma intorc cu spatele, si am urcat grabita in camera. Am decis sa ma imbrac asa
Temperaturile sunt din ce in ce mai scazute pe zi ce trece. Mi.am bagat repede cartile In geanta si am coborat la parter. Baietii ma asteptau in fata usii, mai putin unul.
Eu: Unde este Miha?
Geo: A venit Amy si au plecat amandoi inaintea noastra.
Eu: Prevad un cuplu in gasca.
Adi: Prevad doua. Si se uita spre Edi.
Eu: Adica?
Geo: Las.o asa. Spune el razand.Pe drum am stat de vorba cu Geo cu(,) cativa metri in urma celorlalti, intrebandu.l ce s.a intamplat cat m.am pregatit eu de scoala.
Geo: Pai...
Eu: Pai?
Geo: Cand s.a auzit ca ai inchis usa dormitorului, Edi s.a ridicat,s.a dus la Cris, l.a apucat de guler, l.a ridicat si l.a avertizat sa te lase in pace ca daca nu o va face va avea de suferit. Si l.a amenintat si pe Adi.
Eu: Serios? Intreb eu mirata.
Geo: Da! Spune el razand 😂😂😂
Eu: Ciudat... mie mi se pare ca ma ignora.
Geo: Si mie mi s.a parut asta. Mai bine vorbesti cu el.Intr.un final am ajuns in clasa, ducandu.ma direct la Amy.
Eu: Da bravo! M.ai lasat singura!
Amy: Nu erai singura!
Eu: Mhm... Hai lasa! Zi! Ce ati vorbit?
Amy: Mai nimic important. Am flirtat.
Eu: Si in concluzie?
Amy: Nimic...
Eu: O ducem bine. Ce sa zic?...Orele au trecut foarte repede. La iesire ne astepta gasca ( toti 8). Majoritatea se uitau ciudat la noi, gen "Ce cauta bobocii astia cu popularii? Si fetele alea cred ca ii vor avea pe cei mai frumosi baieti din liceu?". Am plecat fara sa ne pese de ce zice lumea. Odata ajunsi acasa eu si Amy am urcat in camera pentru a ne face temele.
Alex: Unde va duceti?
Amy: Avem teme!
Robert: Noi ne ducem la subsol! Veniti si voi cand terminati!
Eu: Venim.Am terminat temele la ora 5. M.am schimbat intr.un pantalon de trening negru si un tricou alb, larg, pana la buric. Am coborat la subsol, unde baietii stateau si vorbeau. Ne.am asezat si noi printre ei. Nici 5 minute nu au trecut iar Miha ia facut semn Amaliei sa mearga in gradina. S.au rodicat amandoi fara sa zica nimic si au plecat. "IAR M.A LASAT ASTA SINGURA! PERFECT!". Au trecut cam 10 minute de cand stau si le ascult aberatiile baietilor. Ciudat dar Edi nu mai spune nimic de cand am venit eu. Il vad ca se ridica si se urca la etaj (parter). Ii dau avans de un minut si ma duc dupa el. Era in bucatarie si priea pe geam.
Eu: Ce faci?
...
Eu: Te faci ca nu ma auzi?
...Se intoarce de la fereastra, trece pe langa mine si cand era in tocul usii ii spun:
Eu: De ce imi faci asta? Nu.ti dai seama ca ma ranesti?
Din perspectiva lui Edi
M.am dus in bucatarie sa ma calmez. Sunt foarte stresat cand este in preajma mea. Nu stiu ce ar trebuii sa fac. Sa o ignor, sa ma port frumos cu ea, sa.i spun ca am inceput sa tin la ea, CE SA FAC? Priveam pe geam cand m.a intrebat ce fac. " Ce sa fac? Ma gandesc daca sa te ignor sau sa te iau in brate si sa te sarut".
Mony: Ma ignori?
Eu: "Incerc, dar presimt ca nu e bine ceea ce fac"
Mony: Te faci ca nu ma auzi?
Eu: "Te aud al naibii de bine"
Mony: De ce imi faci asta? Nu.ti dai seama ca ma ranesti?Atunci m.am intors, am trecut pe langa ea si cand sa ies din bucatarie aud cuvintele care m.au facut sa am un nod in gat.
Mony:De ce imi faci asta? Nu.ti dai seama ca ma ranesti?
Eu: "Ok... clar nu.i bine ce fac."Din perspectiva mea
Il vad cum iese din bucatarie fara sa scoata vreun sunet. Imi simt ochii plini de lacrimi si sufletul distrus. Fug in camera mea si incui usa. Stau si ma gandesc ce am facut sa merit asta in timp ce lacrimile mi se scurg pe obraz.
Din perspectiva lui Edi
Imi continui drumul plin de regrete dupa ceea ce am facut. Am coborat la subsol si ii vad pe toti cum se uita ingrijorati la mine.
Adi: Esti bine?
Eu: Mda... de ce.
Cris: Pare ca iti este rau.
Eu: Sunt ok...
Geo: Sora mea unde e?
Eu: Venise in bucatarie, dar n.am vorbit... nu stiu unde e acum...
Geo: Ma duc pana la ea in camera.Geo: Mony?
Eu: Mda...
Geo: Deschide usa!
Eu: Nu.
Geo: Plangi sau mi se pare?
Eu: Nu conteaza... lasa.ma singura!
Geo: Ok...
Eu: Nu incerca sa o chemi pe Amy! Nu ii voi deschide nici ei.
Geo: De unde stii ce voiam sa fac? Bine... Te las. Incearca sa te linistesti si culca.te! Te iubesc!
Eu: Si eu...Din perspectiva lui Geo
"Ce naiba au vorbit astia doi in bucatarie? Nu mai inteleg nimic"
Cobor la subsol si le zic tuturor
Eu: Suficient in seara asta!
Cris: E de abia 8.
Eu: Azi e gata!Atunci au aparut Miha si Amy.
Amy: Unde.i Mony?
Geo: E in camera! Nu vrea sa vada pe nimeni...
Amy: Mai bine vorbesc cu ea maine... sa se linisteasca. Dar ce a patit?
Geo: Nu stiu, dar parea ca plangeCand a auzit Edi si.a pus capul in palme si a oftat zgomotos. Presimt ca are legatura cu Mony.
Toti au plecat si am ramas singuri. Nu m.am mai dus la ea. Sigur e suparata. M.am asezat in patul meu si am adormit cu greu.
Va multumesc celor care imi cititi cartea. M.ati ajuta foarte mult cu un vot💜
CITEȘTI
Boboaca
Teen FictionMonica este o fata de 15 ani care locuieste cu fratele ei mai mare, parintii acesteia fiind mai mult plecati. Viata ei este una obisnuita pana in clasa a 9a, cand a aflat ca fratele si iubitul ei fac parte dintr.o mafie, dar lucrurile se complica ca...