Au trecut aproape 24 de ore de cand baietii au disparut fara urma. Este ora 16, iar noi stam in gradina si ne gandim ce si cum sa facem.
Alex: Si ce facem? Stam si ne uitam unii la altii? Aduceti si o punga de seminte sa nu stam degeaba. spune el vizibil nervos.
Robert: Trebuie sa facem ceva... Fetelor, voua nu v.au spus nimic baietii?
Amy: Ce stim noi, stiti si voi...
Eu: Ar trebuii sa va spun ceva...
Alex: Zi!
Eu: In ziua in care Gabi mi.a zis ca se muta din oras, mi.a zis ca nu mai are ce sa mai faca aici deoarece gasca lui Geo ia furat afacerea.
Mario: Ce afacere?
Eu: Nu stiu... in acea seara i.am intrebat despre asta cand ati plecat voi, dar nu au dorit sa.mi spuna nimic.
Mario: Ai vreo presimtire despre ce ar putea fi la mijloc?
Eu: Droguri. In unele nopti Geo pleca de acasa fara sa imi spuna, dar eu il vedeam cand iesea din casa. Asta e singurul raspuns... fac trafic de droguri...
Amy: Nu e posibil... NU! Nu cred! spune in timp ce isi pune mainile in cap.
Robert: Amy, linisteste.te!
Amy: Daca au patit ceva?
Robert: Nu mai putem astepta... Are dreptate! Pot pati ceva!
Eu: Edi... spun in soapta.
Mario: Stii ca e si Geo acolo, da?
Eu: Si el, dar Edi..."Bip- Bip, Bip-Bip"
Amy: Un mesaj de la Miha!
Noi: Ce spune?
Amy: E o adresa...
Alex: Zi.o mai repede!
Amy: "Strada Crinului, Numarul 520"
Mario: Imbracati.va! Plecam!
Amy: Stai... nu cred ca e Miha... mai spune si "Aduceti marfa. Veniti singuri daca vreti sa.i mai vedeti". Spune si i.se citeste teama in privire.
Eu: Stiti locul? Spun tremurand din toate incheieturile...
Robert: Mda... este un depozit parasit.
Mario: Imbracati.va si voi. Cu ceva negru! Daca va fi intuneric ve.ti fi mai greu de observat.Am urcat grabite la mine in camera si ne.am schimbat. Etam imbracata destul de subtire pentru vremea de afara, dar trebuia sa ma pot misca in haine, in caz de orice.
Amy era imbracata cu o pereche de blugi negrii, o bluza si un hanorac negru deasupra. Ne.am incaltat amandoua cu adidasi ca sa putem alerga daca va fi nevoie.
Baietii ne asteptau in fata usii. Cand sa plecam mi.am amintit unul dintre cele mai importante aspecte.
Eu: Noi ne ducem asa? Cu mana in buzunar?
Alex: Are dreptate! La ce marfa se referea?
Eu: Haideti la subsol. Trebuie sa gasim ceva. Ne.ar trebuii si niste arme sa ne aparam.Am coborat si am inceput sa rascolim toata camera, dar nimic.
Eu: Canapeaua!
Alex: Ne.am uitat! Nu are nimic in lada.
Eu: Nu acolo! Dati.o la o parte! Cu totul!
Mario: Vrei sa vezi parchetul sau ce?
Eu: Tin minte ca atunci cand eram mici ne ascundeam jucariile intr.o gaura din podea, special facuta sa ascundem lucrurile de valoare. le zic eu in timp ce ei muta canapeaua.Alex: Am gasit!
Eu: Scoate servieta!Acesta a deschis.o si am ramas uimiti cand am vazut cata marfa era acolo.
Amy: Zici ca e faina.
Alex: Daaaa, numai faina nu e!
Eu: Ne trebuiesc si arme.
Mario: Nu mai are Geo vreun loc secret?
Eu: Nu cred! Tot aici ar trebuii sa fie. Ganditi.va unde ati ascunde niste arme de foc.
Amy: Undeva unde nu s.ar gandi nimeni, clar!
Eu: Pernele? Cartile?
Alex: Nu prea cred.
Eu: Dar daca... spun eu in timp ce caut prin umplutura pernei si scot un pistol.
Amy: Baietii au mute explicatii de dat!Am inceput sa cautam prin perne. Astfel gasind 8 pistoale si 5 briceaguri. Eu si Amy am luat cate un pistol iar baietii 2, briceagurile au fost in numar exact. Am mai stat 10 minute in curtea din spate cat timp baietii ne.au aratat cum se folosesc pistoalele in caz ca va fi nevoie. L.am chemat pe unul dintre prietenii baietilor, care avea permis de conducere, sa ne duca acolo. I.am explicat situatia pe drum si a plecat imediat dupa ce ne.a lasat acolo. Era deja "noapte". Era ora 6, insa iarna la aceasta ora nu mai vezi nimic. Era o adevarata paragina. Unii pereti exteriori lipsa, bucati mari din tavan cazute si o scara ruginita in coltul cladirii.
Mario: Voi doua urcati.va la etaj! Noi vom merge sa vorbim cu ei.
Amy: Nu va putem lasa singuri!
Alex: E mai bine pentru noi daca va urcati la etaj. Ve.ti sta cu pistoalele indreptate spre ei in timp ce noi negociem cu ei. Daca vor scoate armele voi veti fi pregatite sa ne aparati de la distanta.Am facut conform planului. Eu eram intr.un colt al incaperii, iar Amy in altul. Baietii au intrat si ei. S.au indreptat spre o masa mare, slab luminata, in spatele careia statea un necunoscut. In spatele lui mai erau si altii, cam 7 la numar.
Din perspectiva lui Edi.
Am plecat cu baietii sa vindem marfa. Nu stia nimeni unde ne ducem. Le.am spus doar ca ne vom intoarce in 3 ore, dar nu a fost asa. Ne.am dus in locul stabilit. Acolo ne asteptau 8 tipi. Geo s.a dus la o masa, sa faca schimbul, unde era si un baiat din gasca lor. Amandoi au pus valizele pe masa. S.au uitat fiecare in valiza celuilalt. In a noastra erau bani, asa cum si trebuia. In a lor... nu erau prafuri. Erau niste carti. "La naiba! Au incurcat valizele!"
X: Ne credeti prosti?! spune el nervos in timp ce isi scoate pistolul.
Geo: Ce nu.ti convine?
X: Da banii! tipa la el in timp ce ii intoarce valiza sa vada si el ce e in ea.
Geo: La dracu! Am gresit valiza!
X: Nu plecati nicaieri pana nu imi primesc marfa!
Geo: Daca nu ti.o aducem noi nu are cine! acesta ia valiza cu bani, se intoarce si vrea sa plece din cladire.Tipul ridica pistolul si trage in tavan.
Ne oprim toti, dar cand sa ne scoatem armele ne.am trezit cu ei in spatele nostru. A fost o bataie cum vezi numai in filme. Din pacate au fost mai rapizi. Ne.au impins pana intr.o camera intunecata si ne.au incuiat acolo. Nu inainte sa ne ia telefoanele si armele. Asa am ajuns noi sa stam o zi intreaga aici fara apa si mancare, asteptand salvarea ce va veni de nicaieri."Sper sa nu le gaseasca pe fete. Daca i.ar face rau Monicai nu stiu ce as face"
Din perspectiva mea.
Ii vedeam pe baieti cum vorbesc cu acel om. Le ia valiza si o deschide. La fel fac si baietii cu a lor. Dau mana si strainii se indreapta spre iesire.
Alex: Unde sunt baietii?
X: Sunt aici, dar trebuie sa dati ceva pentru ei.
Alex: Nu asa a fost intelegerea. iar cei 3 scot pistoalele.
X: Noi suntem 8. Voi doar 3. Nu aveti sanse. si scot si eu armele.Cand am vazut am incremenit si eu si Amy.
X: Aduceti.i!
Cand i.am vazut pe baieti m.am bucurat ca sunt bine, dar nu prea mult. Aveau foarte multe zgarieturi si vanatai.
X: Va pot face rau fara sa ma uit.
In acel moment a dus mana la spate si a tras fara sa se uite. Il nimerise pe Edi in mana. Am simtit cum lacrimile mi.se scurg pe obraji cand i.am auzit strigatul de durere.
M.am uitat la Amy si ea la mine. Nu puteam sta asa. Am inceput sa tragem in straini pana nu am mai avut gloante. Pe multi i.am lovit, dar nu grav.
X: Ati zis ca veniti singuri! Veti plati!
Au inceput sa fuga spre masina din fata cladirii fara sa mai ia vreo valiza. Dar nu au plecat inainte sa mai loveasca pe cineva. Din pacate si Miha a fost lovit, dar in picior.
Cand au iesit s.au urcat cat de repede au putut in masina si au plecat. Robert a fugit dupa ei si le.a tras in cauciucuri masina lovindu.se foarte puternic de un copac, iar pe urma luand foc.
Am coborat cat de repede am putut la baieti rugandu.ne sa fie bine toti.
Eu: EDI! tip speriata cand vad cat sange ii curge din mana.
Edi: ...Va multumesc mult celor care imi apreciati cartea si mai ales celor care ma incurajati sa continui!
CITEȘTI
Boboaca
Teen FictionMonica este o fata de 15 ani care locuieste cu fratele ei mai mare, parintii acesteia fiind mai mult plecati. Viata ei este una obisnuita pana in clasa a 9a, cand a aflat ca fratele si iubitul ei fac parte dintr.o mafie, dar lucrurile se complica ca...