Il simt cand intra in camera, dar nu ma misc sau deschid ochii. Cand pare ca si.a asezat "patul" se apropie de mine si ma saruta pe obraz.Gabi: Stiu ca nu dormi!
"Fuck! Cum naiba si.a dat seama!?!"
Deschid ochii usor ca si cum nu s.a intamplat nimic.
Eu: Ai spus ceva?
Gb: Tu pe cine crezi ca minti? ma intreaba amuzat si incepe sa ma gadile.
Eu: Gataaa! Opresteteee! strig ne mai putand respira de atata ras.In final acesta se opreste si se intoarce cu spatele la mine. ("Patul" lui fiind langa patul meu). M.am ridicat in fund incercand sa.mi recapat respiratia. Am stat cateva momente pana mi.am revenit complet, am luat o perna si i.am trantit.o pe cap.
Gabi: Nu ca tu nu te.ai saturat!
Eu: Ba daaa! Spun grabita in timp ce ma ascund sub patura
Gb: Asa ma gandeam si eu. Noapte buna!
Eu: Dormi pe jos?
Gb: Nu. Ti se pare doar.
Eu: Ai chef de mistouri?
Gb: Nu draga...Nu dorm pe jos! E o iluzie optica!
Eu: Ce nesuferit esti!
Gb: N.ai adormit?
Eu: NU MAI VORBESC CU TINE! spun eu ca un copil si ma intorc cu spatele la "patul" lui.
Gb: Copil. spune el amuzat si se culca."Ok! Deci este ora 03:16!"M.am ridicat usor din pat, Gabi am vazut ca dormea dus, si am iesit la fel de usor din camera. Am coborat in sufragerie, scop? Cadourile! Nu! Nu sa vad ce am primit! Ci sa pun cadourile sub brad. Deci cadoul lui Geo (un pulover): Da! Cadoul Amaliei (un lantisor al carui pandantiv se deschide iar in el este o poza cu noi doua): Da! Cadoul baietilor? (Un cupon la un salon de tatuaje)(poate ne facem toti un tatuaj la fel... cine stie): Da! STAI! Cadoul lui Edi... de dat clar nu i.l mai dau. Ii cumparasem un parfum... nu cred ca se supara Geo daca primeste 2 cadouri. Iar lui Gabi i.am cumparat un ceas.Am pus cadourile sub brad si m.am intors in camera mea. M.am bagat usor in pat, cat sa nu.l trezesc pe Gabi.
~Dimineata~
"E CRACIUNUUUUL! Ok...este ora 8 si putin. Nu cred ca s.au trezit ceilalti. Unde e Gabi? Era aici! Nu s.ar fi trezit el de la ora asta"
Am sarit din pat si am inceput sa alerg pe scari strigand "E Craciunuuuul". Sub brad erau foarte multe cadouri. Suntem 11 persoane in casa in acest moment... e si logic. Nu era nimeni in sufragerie asa ca am alergat in bucatarie. Acolo statea Gabi, pe scaun, la masa, cu o cana de cafea presupun, asteptand sa intru. Cred si eu ca m.a auzit dupa cat am tipat.
Gabi: Craciun fericit! spune zambind.
Eu: Craciun fericit! si ma duc spre el si il imbratisez, acesta ridicandu.se dupa scaun. Dupa cateva minute de stat intr.o liniste neintrerupta:
Gb: Mergem sa iti deschizi cadourile?
Eu: Mergem, dar ii astept si pe ceilalti sa coboare.
Gb: Atunci hai sa deschizi cadoul meu.
Eu: Cadoul de la tine?
Gb: Mhm! Haide!Ajunsa in fata bradului stateam si priveam marea de cadouri, in timp ce Gabi se facu.se comod pe canapea continuand sa ma priveasca.
Eu: Aaa... care este de la tine pentru mine?
Gabi: In brad! m.am uitat putin incruntata la el neintelegand la ce se refera, mutandu.mi privirea spre brad. In fata mea era agata, exact ca un glob, o cutiuta patrata, rosie, cu o funda alba, subtire.Am luat cutiuta si am desfacut funda. Mainile imi tremurau de emotie dar nu am nici o idee de ce am emotii. Am ridicat capacul cutiutei si am ramas surprinsa de cadoul pe care l.am putut primi din partea lui.
Era o bratara superba din argint, cred.
Eu: E superba!
Gb: Iti place? ma intreaba si se ridica, indreptandu.se spre mine.
Eu: Da! Foarte mult!
Gb: Stai sa te ajut sa ti.o pui.
Eu: N.o voi putea da jos singura! spun razand cand am vazut cat de greu se inchide.
Gb: Nici nu trebuie!
Eu: Pai daca voi spala vasele si voi fi singura acasa? Sau voi face baie?
Gb: Nu rugineste. Nu este din argint.
Eu: Nu?
Gb: Nup. spune si ma priveste in ochi. E din aur alb.
Eu: Nu trebuia... zic si las privirea in jos.
Gb: Meriti! si ma saruta pe obraz.
Eu: Mersi! Si il iau in brate. Acum e randul tau!
Gb: Al meu?
Eu: Sa vina Mosul si la tine! M.am aplecat si am ridicat o cutiuta asemanatoare cu cea primita, doar ca aceasta era neagra. Am indreptat.o spre el, acesta se uita putin mirat la mine dar si foarte fericit.
Gb: Mi.ai luat un cadou?
Eu: Da! Deschide.l!~Din perspectiva lui Gabi~
"Nu.mi vine sa cred ca s.a gandit sa imi cumpere si mie un cadou!" Am deschis.o si am ramas foarte placut surprins. Era un ceas, dar era un ceas foarte special deoarece era de la ea si chiar are gusturi bune!
~Din perspectiva mea~Eu: Cum e?
Gb: Imi place! Mult!
Eu: Ma bucur! Te ajut?
Gb: Te rog! M.am apripiat si mai mult de el si l.am ajutat sa.si puna ceasul. Cand am terminat mi.am ridicat privirea si eram foarte aproape.
Eu: Gata!
Gb: Mersi ca te.ai gandit la mine!
Eu: Si tu ai facut.o!
Gb: Da, dar nu aveai de unde sa stii ca o voi face. Iar eu nici nu ma gandeam ca voi primi ceva de la tine. Eram la fel de apropiati cand am auzit zgomote venind dupa scari, s.au trezit balaurii. Am facut amandoi un pas in spate si ne asteptam prietenii sa coboare.Geo: CRACIUN FERICIIIT! Hai sa vad ce mi.ati luat! Tipa el prima parte, iar a 2a o spune pe un ton normal.
Au trecut 15 minute pana cand ne.am urat unii altora "Craciun fericit" si ne.am mai dezmeticit. Ne.am deschis fiecare cadourile. Am primit un cub de la Amy. Un cub care pe fiecare fata avea o poza cu noi din diferite momente din viata noastra. Cred ca este cel mai frumos cadou primit vreodata de la o prietena(media)! De la Geo am primit un parfum, iar de la baieti un bilet la concertul artistului meu preferat, eu si Amy. Cand au vazut baietii cadoul primit, tatuajele, au vrut sa mergem chiar astazi. Hmm trebuie sa ma gandesc daca sa imi fac un tatuaj sau nu. Dupa ce toata lumea si.a deschis cadourile ne.am asezat pe canapea/fotolii, care unde a apucat, si am inceput sa ne uitam la un film de Craciun. La scurt timp s.a auzit o bataie in usa. Ne.am uitat ciudat unii la altii neasteptand pe nimeni. M.am ridicat si m.am dus sa deschid usa.
Eu: Nu...te...cred...
VA MULTUMEEEESC! SAPTAMANA TRECUTA AM AJUNS PE LOCUL 3 IN FICTIUNE ADOLESCENTI! Imi pare rau ca nu am mai postat, dar nu prea mai am timp.
💎Imi doresc foarte mult sa imi spuneti ce credeti ca va urma in urmatoarele capitole si parerea voastra despre carte!💎👑 SIIII curiozitatea mea! Sunt si baieti care imi citesc cartea?👑
CITEȘTI
Boboaca
Genç KurguMonica este o fata de 15 ani care locuieste cu fratele ei mai mare, parintii acesteia fiind mai mult plecati. Viata ei este una obisnuita pana in clasa a 9a, cand a aflat ca fratele si iubitul ei fac parte dintr.o mafie, dar lucrurile se complica ca...