O zi obișnuită

63 4 1
                                    

    Era o liniște deplina în camera mea mare și spațioasă. Dar cineva la ora 6:00 dimineața ca înfiectare zi, intră și îmi trage draperile pentru a intra razele soarelui, o altă persoană vine și îmi așează micul dejun în pat pentru a mânca și o altă persoană în cepe să îmi vorbească.

- Alteță vă rog să vă treziți. Sunt ordinile reginei.

Mă ridic somnoroasă și o privesc de parca m.ar intresa pe mine ce îmi spune.

- Mulțumesc! Acum vreau sa rămân singura pentru a savura mâncarea.

Aceei slujitori pleacă destul de alarmați din cameră ceea ce mă face să rănjesc.

      După ce termin de mâncat mă ridic din pat fiind îmbrăcată cu o pereche de pantaloni scurți din dantelă și cu un tricou larg de o culoare neagră. Imi iau papuci cu ursuleți și deschid ușa pentru a mă duce la mama.

- Bună dimineața domnișoară Chloe!

Îl salut pe valetul nostru Petric.
     Ajungând la ușa părinților mei pun mâna pe clanță și o inping astfel deschizându-se și intrând. O privesc pe mama cum își dădea cu parfumul ei preferat ce avea un miros de iasomie îmbietoare.

     Era îmbrăcată într-o rochie cu multe volănașe de o culoare albastră. Coroana pe care o avea în jurul capului strălucea foarte tare. Avea niște pantofi de o culoare albă și parul ei deschis la culoare îi era prins într-un coc destul de răvășit. 

      Privindu-mă cum sunt îmbrăcată pune o față de '' off doamne ''

- Chloe ți-am spus de atâtea ori să nu te mai îmbraci așa. Tu ești o prințesă viitoarea regină. Multe fete își doresc să fie în locul tău dar ție nu îți pasă.
   Mia și fi dori să fi și tu odată disciplinată.

- Mama încerc să fiu o prințesă dar din păcate nu sunt cum v-ați dorit voi. Urăsc rochiile și pantofii cu tocul lor. Îmi place să mă îmbrac așa. Ador pantaloni lungi, tricourile și teniși.
Aș prefera să îți placă așa cum sunt eu nu cum ar trebuie să fiu.

-La ora 13:00 să te afli în sala mare. Am rugat-o pe Llia să te pregătească. Este ceva important pentru mine așa că trebuie să te prezinți.

-Bine.

Destul de supărată îi răspund afirmativ și plec. Intrând în camera mea încep să oftez adânc și încep să privesc cum este camera mea.
      Mobila camerei mele era de o culoare albă.
    Pereți aveau o culoare movă.
Perdelele mele erau albe și jaluzele erau move. Aveam un balcon spațios plin de flori cu un miros îmbietor.

   Mama are dreptate multe fete ar vrea ceea ce am. Deoarece am propria camera unde dețin rochii cu un număr foarte mare de diferite modele  și culori. Dar gândurile mele au fost întrerupte deoarece Llia intrase pe ușă îndreptându-se spre mine. ^_^

Prințesa 👑Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum