Privindu-l cu atenție observ cât de aranjat era. Avea parul spre blond, pielea lui era deschisă la culoare și ochii lui erau negri ca întunericul. Era îmbrăcat într-un costum negru ce avea o cămașă neagră . Buzele lui era între perfecțiune. Inima mea începuse să bată foarte tare atunci când el se îndrepta spre mine. Ajungând îmi cuprinde mâna și o săruta delicat făcându-mă să înroșesc în obrajii.
- Sunteți o prințesă foarte frumoasă!
Scuzați-mi neatenția de a nu mă prezenta. Eu mă numesc Matt prințul ținutului Oreadon.- Mulțumesc pentru compliment prinț Matt. Vă scuz pentru neatenția voastră. Eu mă numesc Chile.
Regele și regina se ridică din locurile lor și se îndreaptă spre mulțime spunându-le că discursul s.a terminat și că va urma alta în câteva zile.
În sala mare se aflau părinți mei, prințul și un bărbat în vârstă destul de serios și solid.
Observ cum părinți mei vorbeau cu acel domn.- Prințesă!!
Întreruptă din gândurile mele de către acel băiat pe nume Matt îl privesc destul de derutată deoarece speram să plece.-Scuzați-mă!
Îi spun eu...
Dar până să îmi spună ceea ce vroia am fost întrerupeți de părinți mei.- Chloe prințul Matt a venit astăzi împreună cu Regele Oreadonului pentru a te cunoaște. Acest prinț ar putea fi un candidat de a-ți fi rege.
Când am auzit aceste lucruri am făcut o fată fiind scârbită de mama deoarece nu mia spus până acum că va trebui să îmi găsesc un prinț. Dar ceea ce mă enervează este că nu eu voi găsi prințul care voi simți că îl iubesc cu adevărat. Și ca voi fi nevoita să fiu cu unul care nici măcar nu îl cunosc.
Acel Rege îmi vorbea dar eu eram deja foarte nervoasă pentru a mai auzi ceea ce îmi spune.
-Pffff!
Întrerup eu conversația reacționând ca o needucată. Nici nu îi mai privesc și plec supărată spre camera mea pentru a mă schimba de hainele astea ridicole care mă strângeau.
- Scuzați-ne pentru felul în care s.a purtat fica noastră doar că ea este foarte încântată de aceste decizi. Acum să lăsăm felul în care a reacționat și să continuăm discuția.
Trântesc ușa și încep să îmi dau pantofi ăia groznici din picioare arancandui într o parte. Rochia o dau jos după mine și o pun pe un umeraș.
Căutând într-un sertar mic hainele mele. Mă îmbrac cu o fustă scurtă neagră și îmi iau un tricou gri, după îmi iau niște cizmulițe scurte de culoare neagra în picioare, îmi pun câteva brățări negre pe mână și plec afară.Ajungând în gradina castelului unde se aflau tot felul de flori. Mă duc într-un loc unde se afla un gard mic cu câteva țevi ce trebuia să fie un loc de joacă doar că renunțase la construirea lui si era neterminat. Agață du-mă de o bară mă întâlnesc cu....
CITEȘTI
Prințesa 👑
FanficPrințesa 👑 (Volumul | ) Viața la curtea regale este perfectă deoarece sunt o prințesă care i se face toata treaba. Dar din păcate am și eu unele responsabilități. Sunt singura fică a regelui și reginei și va trebui să mă pregătesc pentru conducere...