Mă întâlnesc cu o prietenă care și ea era o prințesă. Ne cunoșteam din școala prințeselor. Vorbind cu ea mi.am dat seama că ar trebui să fac o mică plimbare dar cum nu puteam să ies din castel am plănuit să evadez la ora 20:30 când se va în sera afară.
După 2 ore de stat prin gradina castelului m.am dus spre ușă pentru a intra. Mă îndrept spre camera mea urcând scările și deschizând ușa plictisită..Ajungând în cameră încep să mă dezbrac arucandu-mi hainele pe jos mă îndrept spre baie și mă bag în cadă fiind plină cu apă caldă și spumă.
După 20 de minute mă ridic din cada și mă șterg cu un prosop luându-mi un halat din mătase fină de o culoare crem. Ieșind din baie aud un ciocănit la ușă. Deschizând ușa dau de acel prinț pe nume Matt.Privindu-l puțin surprinsă de apariția lui în intreb:
-Ce tot vrei?
- Scuzați-mă prințesă pentru deranjul pe care vi l-am făcut doar că vroiam să vă ofer un trandafir pentru că am observat că nu prea ați fost de acord în privința de a vă cunoaște. Sincer să fiu nici eu nu am vrut să fiu aici. Doar că m.a obligat tata.
Dându-mi parul pe spate și fiind atentă la ceea ce îmi spunea chiar m.a făcut să îl cred. Îi iau trandafirul din mână și îi spun:
-Imi pare rău că m.am purtat nepoliticos doar că vreau să fiu uneori ascultată doar că eu nu prea hotărăsc ce trebuie să fac și d.aia mă port astfel..
Ridicând capul de jos și privindu-l în ochii el îmi oferă un zâmbet destul de suptil ce îi ieșise gropitele minunate.
-Ar trebui să te las să vă îmbrăcați.
-Ce?!
Surprinsă mă uit de sus pana jos la mine și observ că aveam halatul pe mine. Mă dau în spate și închid ușa foarte repede.
Trantindumă în pat oftez adânc și încep să privesc trandafirul oferit de Matt făcându-mă să schițez un zâmbet. Mă ridic din pat și ies pe balcon privind trandafirul mult mai bine.
După 10 minute de stat pe balcon și luând puțin aer curat mă duc la dulap și îmi iau un pulovăr roz și o pereche de blugi negri tăiați în genunchi, încălțat du-mă cu o pereche de tensi negri. Afară se întunecase și eu mă gândeam cum să mă furișeaz din castel.
Ieșind din camera mea purtundumă normal cobor scările. Dar cineva își drse glasul fiind în spatele meu. Oprindu-ma din mers mă întorc destul de panichată dar îl vad pe valetul meu favorit Petri.
- Prințesă iară plecați?Dar eu rânjind la el dau din cap afirmativ.
- Atunci duceți-vă, dar aveți grijă!
Fericită îl îmbrățișez și deschid repede ușa pentru a pleca.
Lundumi scheibordul pornesc spre plajă deoarece acolo se ținea o mică adunare unde oamenii cantau și dansau.
CITEȘTI
Prințesa 👑
FanficPrințesa 👑 (Volumul | ) Viața la curtea regale este perfectă deoarece sunt o prințesă care i se face toata treaba. Dar din păcate am și eu unele responsabilități. Sunt singura fică a regelui și reginei și va trebui să mă pregătesc pentru conducere...