Llia vine cu o rochie roză făcută din mătase. Așezând o pe pianul pe care îl aveam în cameră punând într-un loc o pereche de pantofi de o culoare roză ce aveau niște tocuri foarte mari ceea ce eu nu prea mă descurcam să merg.
Mă pune să mă duc în camera de schimb pentru a lua rochia.După ce am pus-o pe mine Llia vine și începe să mă stângă la spate pentru a mă face mult mai slabă. După ce îmi fixează rochia se apleacă pentru a mă încălța cu pantofii aceia îngrozitori. Se ridică și îmi pune un colier cu un diamant în jurul gatului. După observ cum ia o perie și începe să mă pieptene.
Parul meu rebel și enervant începuse să îi dea bătăi de cap. Dar până la urmă parul se dăduse bătut așa fel încât stătea drept pentru a putea lua o juvita din partea dreapta și o șuviță din pățea opusă fiind prinse cu o clamă lucioasă.
După ce a terminat parul a venit la fata mea. M.a pus să închid ochii, neîncrezătoare fac ce îmi spune și aștept pentru ai putea deschide.După ce i-am deschis uitându-mă în oglindă îmi dau seama cât de frumoasă sunt. Buzele mele erau de o culoare roșie, obraji mei aveau o tentă de roșu și la ochii aveam sclipici.
Ochii mei verzi lucea ca o lună în întuneric. Încercând să mă rotesc pentru a mă privi în oglindă mă împiedic din cauza pantofilor ce aveau o înălțime destul de mare.Llia mă prinde se mâna și îmi spune să facem câțiva pași pentru a mă obișnui. Începusem să merg ok dar postura mea era foarte urâtă. Llia mă cuprinde de talie și începe sa îmi explice să stau dreapta pentru a nu rămâne cocoșată.
Deja se făcuse ora 12:56 grăbită o îmbrățișez pe Llia pentru ajutorul care mi la oferit și fug grăbită spre sala mare. Cobor scarile de un număr foarte mare și mă îndrept spre ușa camerei.
Apăs pe clanță și intru val vârtej țipând :
- Am ajuns, am ajuns!
Dar observ o mulțime de oamenii care mă priveau. Uitându-mă la mama îmi dau seama că iară o dădusem în bară.
- Bine ai venit dragă mea. Te invit să iei loc.
Îndreptându-mă sper mama și tata mă așez liniștită pe tron. După un discurs lung pe care la ținut mama dar nu mi-am dat silința s-o ascut îmi atrage atenția atunci când invita un băiat în față și îl prezintă pentru al cunoaște.
CITEȘTI
Prințesa 👑
Fiksi PenggemarPrințesa 👑 (Volumul | ) Viața la curtea regale este perfectă deoarece sunt o prințesă care i se face toata treaba. Dar din păcate am și eu unele responsabilități. Sunt singura fică a regelui și reginei și va trebui să mă pregătesc pentru conducere...