Okuldan çıktığımda her zamanki gibi yorgun ve asık suratlıydım. Eve geldiğimde anahtarımı çıkartmak yerine kapıya yumruk attım. Adel, güler yüzlü bir şekilde bana kapıyı açtığında çantamı içeri attım.
Eve girdiğimde kapıyı ayağımla kapattım. Adel hızlı bir hamleyle sırtımı duvara yasladığında beni öpme başladı. Ensesinden tutup onu kendime bastırdığımda sertleşti. Öpücüğü bütün yorgunluğumu alırken birden biren çekildi.
Dudaklarını yaladığında tişörtünün altından südyenini çıkarttı. Ben de aynısını yaptığımda elimi tutup beni koltuğa sürükledi. Altındaki eşofmanı çıkartıp sırt üstü koltuğa uzandı. Şortumu çıkartıp üstüne oturduğumda ona sürtünmeye başladım.
Kalçam ritimli bir şekilde harekter ederken bir yandan göğüsünü yoğuruyordum. Elleri kalçama gittiğinde beni kendine çekti. Tişörtünü kaldığıp yalamaya başladığımda zevk alıyordum.
Beni kendine bastırdığında "sıra bende ama canın yanacak!" dedi. üstünden çekildiğimde beni koltuğa yatırıp kilodumu çıkarttı. Ellerimi yumruk yaptığımda yalamaya başladı. bu ona zevk versede canım çok yanıyordu.
"Dur!" diye inlediğimde zevkten gözleri dönmüş gibiydi. Durmuyordu. Etraf kararmaya başladığında hiçbir şey duymaz oldum.
Bu konularda beceriksiz olduğumu biliyorum sizce nasıldı?