Pusti snovi ili možda nešto više?

95 6 0
                                    

Ponovo ponavljam svoj ritual, vraćam se kući, bacam se na krevet i puštam muziku. Ona je kao lek, beg iz realnosti u kojoj je, barem meni, daleko od onoga što bih želela. Dobila sam poruku od mame:

Otišli smo na večeru sa prijateljima, nemoj nas čekati, vraćamo se kasno.

Pa dobro, mislim da mi trenutno odgovara da budem sama. Ušla sam u kupatilo i dok se kada punila toplom vodom, tražila sam mirisnu so koju ću upotrebiti za kupanje. Zatim sam sišla u kuhinju i spremala večeru. Jedna  od stvari  koju najviše volim kad sam sama je da pojačam muziku. Naravno počela je lista Justinovih pesama.

„Imaš 19 godina i slušaš njega?" U trenutku sam se prepala, ali bio je to, meni već dobro poznat glas, moje drugarice Indire.

J: I meni je drago što tebe vidim.

I: Kako možeš da slušaš to sra*e?

J: Prvo: ne znam odakle ti pravo da tek tako uđeš ovde, a pre toga mi uopšte ne javiš da ćeš doći. Drugo: da sam znala da dolaziš sigurno ne bih pustila ovo. I treće: ja ne vređam tvoj muzički ukus koji je, mogu da potpišem, sigurno gori od mog, tako da bih te najljubaznije zamolila da više ne pokrećeš tu temu, da ovo ne bi otišlo predaleko.

I: Stvarno bi se posvađala sa mnom zbog NJEGA?!

J: Indy lepo sam te zamolila, trenutno ne mogu da se svađam. Ako želiš možemo zajedno da večeramo.

I: Radije bih jela kući.

Znala sam da je ljuta, ona se brzo naljuti zbog gluposti, do sutra će zaboraviti na naš razgovor. Imala je ona dosta loših osobina, ali i pored naših povremenih svađa, bilo je perioda kada je jedino ona bila tu za mene. To je bio razlog zbog kojeg nisam htela da prekidam naše prijateljistvo. Uopšte ne voli Justina, ne osuđujem je, ni ja ga pre nisam slušala. Sve dok nisam čula What do you mean ;)

Sledećeg dana

Palo mi je na pamet da pošto Jay ima koncert za 10 dana u Los Anđelesu, možda sebi mogu da platim put. Radila sam cele godine i imam nešto ušteđevine, pa možda...

J: Mama..

I tako sam joj prepričala svoj plan

M: Pa dobro pošto nisi nigde putovala, možda možemo nešto da napravimo.

J: Hvala ti, hvala ti.

Nisam mogla da verujem, da li je moguće da ću konačno videti onog čije sam pesme slušala iznova i iznova, uvek toliko srećna kao da se radi o nekoj novoj pesmi. Čije su me pesme tešile u noćima koje sam provodila plačući. Čije su me reči ohrabrivale kada sam radila vežbe zbog moje bolesti. Tako sam zaspala razmišljajući šta bih mu sve rekla ako mi se slučajno pruži prilika za to. Pusti snovi ili možda nešto više?

Is Justin good or bad man?Where stories live. Discover now