Probudila sam se rano i setila sam se da se juče nisam javila mojima, pa sam rešila da to uradim sada. Nakon toga sam otišla na doručak, ubrzo je stigao i Justin. Rešila sam da budem hladna prema njemu, jer ipak sutra odlazim odavde, a i to sinoć je bio samo poljubac ništa više.
Jus: Dobro jutro. -rekao je i poljubio me u obraz -
J: Dobro jutro. - rekla sam pokušavajući da ostanem hladna, ali bezuspešno. -
Primetivši moju napetost upitao je šta nije uredu.
J: Uskoro odlazim.-izgovorila sam.-
Jus: A zašto?
J: Vreme je, moram da se posvetim studiranju.
Jus: Za koliko?
Definitivno mu ne mogu reći da odlazim sutra.
Pa tako je to kad se brzo vezuješ za ljude.- javio se unutrašnji glas.- Jedina ćeš ti biti povređena. Ne budi naivna to je bio samo neznačajan poljubac.-glas nije prestajao da me optužuje.-
Jus: Helena jesi li dobro?
J: Dobro sam. -prošaputala sam jedva čujno. -
Jus: Pa pošto uskoro ideš bilo bi lepo da provedemo tih par dana zajedno, šta misliš?
Ee kad bi to bilo, par dana. - pomislila sam. -
J: Nemam ništa protiv toga Jay.***
Smejsli smo se, pričali, igrali karte, a vreme, vreme je letelo.
Justinu je zazvonio telefon, izašao je kako bi se javio a nakon par minuta vratio se u sobu.
Jus: Izvini, imam neka posla i moram da idem. Ako ne završim kasno, doći ću.
J: Dođi slobodno.
Poljubio me na blic i izašao.
Zašto se ovo meni dešava??
Iskoristila sam vreme dok Justin nije tu da se spakujem, ne mogu mu reći da odlazim, jednostavno ne mogu.. Kupila sam 2 boce vina, svesna da ću se brzo napiti, a možda je tako i bolje, možda ću tako sebi olakšati ovu noć.
Obukla sam ljubičastu haljinu, koja je isticala moju zadnjicu, iako imam male grudi, za divno čudo, svidelo mi se kako mi stoji. Ne volim svoju građu, ali se trudim da svoje telo prihvatim baš onakvo kakvo jeste.
Oko deset sati stigao je i Justin, a ja sam donela vino. Karta, razgovor i vino. Jeda čaša, druga, treća i vino je počelo da deluje.
Vino ti pomaže da se opustiš. Odlaziš sutra opusti se Helena. -javio se opet unutrašnji glas. - Ustajem i polako dolazim do Justina sedajući mu u krilo. Počinje da me ljubi dok ja pokušavam da mu skinem majicu zatim se naglo odvaja od mene.
Jus: Helena pijana si.
J: Pa?
Jus: Pa mislim da je vreme da spavaš, razgovaraćemo sutra.
J: Sutra ne postoji, postoji ova noć i mi ovde, sada, zajedno.
Ako provali gotova sam. Zato sam nastavila.
J: Zamisli da sutra ne postoji, posmatraj samo sadašnjost - počela sam da lupetam. -
Jus: Ne mogu, ne poznajemo se dovoljno dugo i...
Besna sam i ne dozvoljavam mu da nastavi.
J: A jel? A sve one modele sa kojima si spavao sve si ih upoznao?!
Prišla sam prozoru okrenuvši Justinu leđa.
J: Prestani da me lažeš, reci mi lepo da sam ružna, da te ne privlačim. Pa da u tome je problem, ja njima nisam ni do kolena, samo budi iskren Jay.
Osetila sam njegove ruke oko struka.
Jus: Šta pričaš to? Zašto imaš tako nisko mišljenje o sebi?
J: Zato što znam da sam ružna.
Jus: Helena.. Ti si veoma pametna i lepa devojka, jednostavno ne želim da te povredim. Ljudi iz ovog sveta znaju kako to funkcioniše, ali ti nisi iz ovog sveta i ne želim da te povredim.
Obavila sam svoje ruke oko njegivog vrata.
J: Ja želim da budem sa tobom večeras i na to me niko ne primorava.
Svukao je bretelu hanjine i poljubio moje rame. Pokušala sam da mu skinem majicu ali nisam uspela. Videvši to svukao ju je uz smešak, a ja sam počela prstima da mazim njegovu kožu. Odneo me je do kreveta, ne prekidajući poljubac. Odmakla sam se od njega dopuštajući mu da mi skine haljinu. Ubrzo smo bili bez odeće, iznenada sam osetila bol, sa usana mi je pobegao uzdah.
Jus: Jesi li dobro?-upitao je zabrinuto. -
J: Jesam ne brini.
Nakon što smo završili okrenula sam mu leđa.
Jus: Zašto mi nisi rekla? - rekao je pomalo besno. -
J: Da li bi onda bio sa mnom?
Jus: Nisam siguran.
J: Baš zato ti nisam rekla. - izgovorila sam iznervirano. -
Uočivši moju ljutnju, samo je prišao i zagrlio me oko struka.
J: Jesi li ljut?
Jus Nisam, samo si trebala da mi kažeš da sam ti prvi. I možda čudno zvuči, ali mislim da sam se zaljubio u tebe. Volim te Helena.
J: Volim i ja tebe Jay. - osetila sam da su mi oči pune suza.Uprkos svemu, sutra me očekuje povratak u Srbiju.
Kraj i ovog nastavka. 😘
YOU ARE READING
Is Justin good or bad man?
RomanceUvek je smatrala da je on dobra osoba i najbolji pevač, ali da li će se njeno mišljenje promeniti prilikom njihovog, ne tako prijatnog, susreta?