J: Znači tako se ponaša JB, na mestu ove devojke je mogla biti tvoja sestra, pored nje bi isto ovako prošao jel?
Jus: -naglo se okrenuo i pošao prema meni- Izini ko si ti?
J: Zar je bitno, kao da ćeš TI zapamtiti moje ime..
Jus: Vidi ovako bila mi je na putu i morao sam da prođem...
J: Hahaha, da važi svestan si toga da si oborio ovu devojku i nemaš toliko obraza da se vratiš i izviniš se..
Jus: Ponekad ste stvarno bezobrazni!
J: Mi? E pa slušaj me sad odrekla sam se puno stvari za ovaj ****ni trenutak. Pritom imam dijagnozu i uopšte ne mogu dugo da stojim, noge me ubijaju. A ti ne možeš da kažeš jedno obično zdravo?!
Jus: Ja .. Stvarno..
J: Da sam htela mogla sam da te upoznam na Make a wish-u, ali tamo bi svakako bio ljubazan, htela sam da vidim kakav si ovde, na ulici.. Možda si ipak trebao da ostaneš ulični pevač, bar bi naučio da ceniš ljude.
Jus: Slušaj me..
J: Nemam ja živce za ovo, završila sam sa tobom. Zapamti Bog sve vidi.Verovatno su u mom govoru postojale greške pošto engleski nije moj jezik, ali to me nije zanimalo, želela sam samo da kažem šta imam ne obraćajući pažnju na njih.
Prošla sam pored njega, namerno ga zakačivši ramenom, nervozno sam prošla rukom kroz kosu i ušla u kafić koji je bio u blizini. Naručila sam ness kafu i svoju omiljenu krofnu i sela za sto zamišljeno sam gledala u prozor.
J: Da li je moguće da sam ga toliko pogrešno procenila, pa ovo je strašno.
Posle pet minuta vrata kafića se naglo otvoriše i ušao je ON.Justin POV.
Pogledom sam pretražio kafić i ugledao onu drsku devojku u ćošku, pila je svoje piće ne obraćajući pažnju na mene ili je samo želela da tako izgleda.. Prišao sam kasi, naručio kafu za poneti i krenuo ka izlazu. Radoznalost ili ko zna šta drugo natera me da opet pogledam u nju, ali ona je već gledala u mene. Pobednički sam se nasmejao i prišao jednom konobaru.
J: Izvinite da li je ona devojka platila svoje piće?
K: Gospođica još uvek nije platila.
J: Odlično! Ja ću da platim njenu porudžbinu rekao sam vadeći papir i hemijsku.
Molim vas dajte joj ovo kad priđe da plati. -rekao sam konobaru pružajući mu papirić i novac, dodao sam i napojnicu zbog poruke koju je trebao da joj da.
K; Nije problem. -ljubazno je rekao konobar.-
Još nije gotovo. -prošaputao sam izlazeći.-
ESTÁS LEYENDO
Is Justin good or bad man?
RomanceUvek je smatrala da je on dobra osoba i najbolji pevač, ali da li će se njeno mišljenje promeniti prilikom njihovog, ne tako prijatnog, susreta?