Ok,kao prvo znam da nisam prevela bombs na engleski no koliko ja znam oni u svom govornom području jednostavno nemaju ovakvu 'šalu s riječima' pa mi se za njih bubbles činilo prikladnim:)-mozete kritizirat koliko hoćete
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
U našoj šetnji prirodom susreli smo mnoge lijepe i zanimljive kukce te cvijeće,no primjetila sam i opasnije,neke pojave koje ne želite uznemiriti.
In our walk trough nature we met many beautiful and interesting bugs and flowers,but I noticed few badass guys,something you don't wanna upset.
(Meni vrag nije dao mira očito ;p)
(Devil obivously had it's way with me ;p)
Totalno opaki rođak ose/Totaly deadly wasp cousin
Buldožer....ono ima 5 cm!/Bulldozer...I mean it has 5 cm!
No,bombice su jednako slatke kao što su i ubojite/But,bubbles are as cute as they are dangerous
<3<3<3<3<3<3
Za čuvanje ovih slatkica treba imati šareno cvijeće i skrovita mjesta npr.stare daske ili samo rupu u zemlji.
For taking care of those cuties you need colorful flowers and wind/temperature protected space such as old boards or hole in an earth.
Zanimljiva činjenica:
Kao dijete od 8 godina hvatala sam ove zadnje bube rukom i stavljala u stakleneke te ih mazila jer su tako mekani.Tek kada smo mami pokazali svoje mezimce ona se šokirala i objasnila do to ima žalac od 1 centimetra te su snažni i lako se ljute,Hmmm,svjedeno sam ih nastavila maziti to danas više ne radim jer imam veće ruke te bih ih vjrovatno ozljedila.
Interesting fact:
As a child of 8 years i caught those last bugs and pet them.So,soft.It was fine till i show my mom how cute pets we found.She was shocked because this has 1 cm long sting and it' agresive animal.I kept peting them and loving them i didn't care cause they never sting me.Today i don't do it cause my hands grew bigger and now I'll probably hurt them.
See you.
Share,comment,love,vote protect!!!
YOU ARE READING
Inspiracija/Inspiration
De TodoPhotos/slike U slobodno vrijeme fotografiram te želim neke slike podijeliti s vama.Potiče inspiraciju.Pogledajte. My hoby!Photos.For inspiration.Take a Look! :):):):):):):):)