1.

950 65 10
                                    

Namjoon :


''Marku dělej, máme málo času'' popoháněl jsem mého spolupachatele.

Zrovna jsme měli v programu sprejování zdí vysoké školy, který je známá tím že má bohaté studenty.

Byla tmavá, strašidelná noc.

Většinou v tuto dobu venku být nechceš.

Nám však ta hustá tma vypomáhala k splnění naší práce.

''Už to skoro je'' zavrčel Mark, který zrovna vysel přichycen jednou rukou ze zábradlí, které chránilo před spadnutím z mostu.

Tenhle most je něco jako památka, které si tohle město velice váží a přesně proto ho teď zdobíme různými barvami a grafity.

''No není to krása'' vyslovil řecnickou otázku Mark po vysprejování posledního písmena velkého nápisu 'Fuck you' , který se táhl přes skoro polovinu mostu.

''Musím říct že tohle se ti opravdu povedlo'' vychvaloval jsem jeho dílo, které mu zabralo skoro 2 hodiny.

''Já vím'' uchcechtl se a hodil poslední plechovku do batohu se zbytkem sprejů.

Ušklíbl jsem se nad jeho ''skromností'' a popadl jsem jeden z mnoha batohů, které se válely po zemi.

Najednou však příjemné ticho noci přerušily sirény policejních aut, která se ohromnou rychlostí přibližovala k nám.

''Padáme'' zavelel jsem.

Kluci sebrali ostatní batohy a rozeběhli jsme se rychle do temných ulic města.

''Randy, Sethe běžte do prava, Sebastiane, Thomasi do leva, Wille, Toby ulička uprostřed, Marku my to vezmeme po střechách'' rozkřikl jsem mezi ně a kluci se okamžitě vidali daným směrem.

'' Jak se tam chceš dostat?!'' zakřičel na mě Mark.

''Takhle'' uchcechtl jsem se a co nejrychleji jsem se rozeběhl proti stěně přede mnou.

Když jsem byl již dostatečně blízko vyskočil jsem a jednou rokou jsem se chytl výklenku ve zdi.

Podrážkami bot jsem se zapřel do zdi.

Natáhl jsem se a zároven zapřel rukama a jednou rukou jsem se chytl dalšího okna o kousek výš.

Pak jsem takto postupoval dokud jsem nebyl nahoře.

Mark udělal to stejné  a za chvíli jsme již oba skákali po střechách.

O pár minut později jsme viděli kluky kteří se již vydýchavali ze zdlouhavého běhu.

Slezli jsme k nim.

'' Nikdy nás nechytí'' zasmál se Tom po tom co se rozhlédl a ujistil se tak že jsme ty policajty nadobro ztratili.

''Jo tak to jdem oslavit'' zasmál se Sebastian pohledem zamířil stejně tak jako ostatní ke mně.

'' Gay bar ?'' zasmál jsem se.

Všichni jen přikývli a s dobrou náladou jsme se rozešli k nejbližšímu gay baru.

***

Tak tady je kratší část mého nového Namjin příběhu.

Bude obsahovat i sexting ale to až později ;D

Zítra bude delší kapitolka ale dneska už nemám čas psát, doufám že to chápete ♥




I love you my prince |°Namjin°|Kde žijí příběhy. Začni objevovat