01 ๏ zaman

7.8K 515 126
                                    


Buğulu bir gecede yine buğulu bir ay hüküm sürerken,Karanlık Şato'da yoğun kan kokuları yükseliyordu.Çünkü burası,bütün vampir klanlarını birleştiren tek yerdi.Bazı vampir klanları kendi aralarında savaşlara neden olurken,Karanlık Şato'ya ayaklarını bastıkları an bütün sorunlarını unutarak yaşamlarına devam ediyorlardı.

Karanlık Şato vampirler ve klanlar için çok önemli kararların alındığı bir yerdi ve barışı sonuna kadar destekleyen bir mekandı.Çok sık olmasa da bu gece olduğu gibi Karanlık Şato'da bazen kutlamalar olurdu.Bu kutlamaların asıl amacı ise vampir klanlarının dayanışmasını sağlamak ve insanlarla olan savaşlarını onlara yeniden hatırlatmaktı.

Yıllar birbirini kovaladıkça,vampirlerin düşmanları da büyük bir değişime uğramıştı.Onların ebedi düşmanları artık kurt adamlar değil,ölümlüler yani insanlardı.Bu düşmanlığın ve düşmanlıklarının getirdiği savaşların ise tek bir nedeni vardı,katliamlar...

Evet,bu büyük düşmanlığın ilk çağrıştırdığı neden katliamlar olmuştu,sonrasında ise işin içine nefret ve toprak savaşları girmişti.Zaten aydınlığın yok olduğu Dünya,bu düşmanlık ve savaşlar ile dahada karanlığa boğulurken vampirlerin ve ölümlülerin gözünü sadece hırs ve intikam bürümüştü.Ve malesef ki,her iki tarafında tek beklentisi bir kehanet oluvermişti.Yüzük Kehaneti'nin gerçekleşmesi demek,Vampirler Diyarı'nın ve Ölümlüler Diyarı'nın yeniden canlanması demekti.

Bu nedenle,Yüzük Kehaneti yüzyıllardır herkesin beklediği bir mucizeydi ya da sadece şimdilik bir mucize gibiydi.

"Vampirler Diyarı'nın şerefine!" Chanyeol bağırarak kan dolu bardağını şatodaki bütün misafirler adına kaldırdığında,şatodaki misafirlerde ona kahkahalarla eşlik etmişlerdi.

İnvisilous'un üyeleri,tam karşı masada bulunan Undergroundis'in üyelerine bakarak öfkeyle gülümsediğinde bekledikleri gibi onlardanda öfke saçan bir gülüş almışlardı.

Malesef ki,aralarındaki rekabet Karanlık Şato'da bile bitemeyecek kadar güçlüydü.Eski dönemlere dayanan anlaşmazlıkları soydan soya süregelmiş ve onları çıkmaz bir yola sokmuştu.

Belirli aralıklarla yapılan mühürlenmeler de artık yapılmaz olmuştu.İnvisilous üyeleri ve Undergroundis üyeleri,yıllardır uygun gördüğü kişiyi mühürlemez olmuştu ve böylelikle soyları tükenmekte olan bazı özel güçlü vampirler ortaya çıkmıştı.

Bunlardan biride gücünü elektro manyetik halkalardan alan Jeon Jungkook'tu.Yeraltı Vampirleri'nin en güçlü liderlerinden biri olarakta bilinen Jungkook,asırlardır kimseyi mühürleyip evlenmediği için gücünü yalnızca kendi içinde depolamıştı.Böylece,çok nadir bulunan gücüyle herkes tarafından tanınan ve saygı duyulan biri olmuştu.

Bir diğer nadir güç ise Hayalet Vampirleri'nin Lideri olan Min Yoongi'ye aitti.Gücünü,Vampirler Diyarın'daki ruhlardan alıyordu ve gücü Jungkook ile eşdeğer bir güçtü.Ne yazıkki İnvisilous'un Lordu Yoongi'nin de gücünü paylaşabileceği birisi yoktu.

Lord Jungkook ve Yoongi'nin bulunduğu yerin iki masa ötesinde ise Naturos klanının  üyeleri ile Cursedia klanının üyeleri vardı.Naturos'un  Lordu olan Park Jimin'in bakışları Cursedia'nın Lordu Taehyung'un kolyesinde gezinirken,Taehyung alaycı bir bakış atarak Jimin'i süzüyordu.Her karşılaşmalarında Jimin,Taehyung'un kolyesine uzun süre bakıyor ve bu gücün böylesine ufak bir kolyeden nasıl geldiğini anlamaya çalışıyordu.

Vampire Loves † bts×bp  [düzenleniyor...]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin