03 ๏ kahinin isteği

5.6K 436 258
                                    


Undergroundis Şatosu,yeni bir güne öfke saçarak başladığında sanki yer yerinden oynuyordu.Bu öfke öyle kötü öyle soğuk bir öfkeydi ki,başka bir bölgede etrafa alev saçan bir yanardağı bile dondurabilecek nitelikteydi.

Ancak hiçkimse bu derin öfkeye ses edemiyordu.Yalnızca Lord Jungkook'un içten gelen öfkesiyle irkiliyor ve tir tir titriyorlardı.

"Kehaneti biz gerçekleştirmeliydik!"

Jungkook elini oturduğu yüksek tahta vurduğunda,bütün Undergroundis üyeleri soluk bile almaya korkarak lordlarına bakıyordu.

"Bütün kazandığımız savaşlar,yapıtlar boşa gitti.Hepsi elimizde bir cam parçası gibi kırıldı!"

Undergroundis Şatosu'nun,sadece Jungkook'a özel olan odasında kırık cam sesleri yükseldiğinde üyeler korkarak lordunun tahtına doğru ilerliyordu ki Jungkook'un gür sesi buna engel olmuştu.

"Yardımınızı istemiyorum!"

Lord Jungkook elinde parçaladığı cam kadehe baktığında,kırık cam parçalarının getirdiği mavimsi sıvıya gözleri kaymıştı.Bu kendi kanının renginden başka bir şey değildi,vampirlerin ölümlüler gibi klasik bir kan rengi yoktu.Tam tersine,hepsinin gücüne göre aldığı bir kan rengi vardı ve Lord Jungkook'un maviydi.

Namjoon endişeyle lordu ve ayrı zamanda dostu olan Jungkook'a baktığında,bakışları herkesin odadan çıkmasını işaret eden eline kaymıştı.Ancak Namjoon,bu isteği gerçekleştiremeyecek kadar dostunu önemsiyordu ve aralarındaki bağa güvenerek bu olayı çözebileceğini düşünüyordu.

Lordlarının isteği ile hızla odadan ayrılan Undergroundis üyeleri derin bir nefes aldıklarında,içeride kalan eski lordları Namjoon'u önemseyemeyecek kadar korkmuşlardı.Hatta korkuları öyle ileri seviyedeydi ki,lordlarının hepsini öldürmediği için Tanrı'ya teşekkür bile ediyorlardı.

Çünkü üyeler her şeyin farkındaydı.Eğer Jungkook sinirlenir ve öfkelenirse,etrafta soğuk havalar uçuşur ve fırtınalar çıkardı.Bu soğuk hareketi yapan ise lordlarından başkası olamazdı.

Namjoon yavaş adımlar ile Jungkook'un yanına ulaştığında onu teselli edercesine zorlukla konuşmuştu.
"Bir klanın başına geçip her zorluğa rağmen lord olmak kolay değildir Jungkook,özellikle Undergroundis gibi dişli bir klanın başına geçiyorsan bu en zor şeydir."

"Hiçbir şey imkansız ve zor değil.Sadece bütün uğraşlarına rağmen,yenilgiyi hissetmek çok zor."

Jungkook,kendisinin üstü olan Namjoon'a baktığında onun düşünceli bakışlarıyla karşılaşmıştı.Namjoon'un bu surat ifadesi,aklına şeytani bir plan geldiği zaman yüzünde oluşan surat ifadelerinden biriydi.

"Düşündüğün nedir?"

Yüksek tahtından inen lord,eski lord Namjoon'a baktığında onun düşüncelerinden ayrıldığını görmüş ve elindeki mavi akan sıvıyı üzerindeki pelerinine silmişti.

"Düşmanımız artık değişmeli Jungkook,çünkü kehanet ile önümüze geçen Cursedia düşmanımızdan başkası olamaz."

Namjoon,aklından geçen her şeyi bir bir döktüğünde,lordunun tedirgin bakışlarıyla karşılaşmıştı.
Jungkook,ne yapacağını bilemiyor ve oynayacağı taşı seçmeye çalışıyordu.Bunca zamandır yanında olan Taehyung'u artık diğerleriyle birleşerek düşmanı mı yapacaktı?

Vampire Loves † bts×bp  [düzenleniyor...]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin